Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، باشگاه الاهلی عربستان پیش از دیدار مقابل تیم استقلال تهران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با کریستین گروس سوئیسی قطع همکاری کرد و مازن بهکلی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد. بعد از انتخاب بهکلی که هدایت این تیم را برای بازی برابر آبی پوشان ایرانی پذیرفته، رسانه‌های سعودی اعلام کردند صالح المحمدی به عنوان گزینه جدی جانشینی گروس معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المحمدی درباره مذاکره با مسئولان باشگاه الاهلی گفت: باشگاه الاهلی برای هیچ کاری چانه زنی نکرد و رئیس باشگاه، به من زنگ زد و با همه چیز موافقت کرد و هیچ مانعی بین ما وجود نداشت.

او ادامه داد: من در مسابقه استقلال الاهلی نتوانستم هدایت الاهلی را به دست آورم ، زیرا در شهر الاهسا مشغول بودم و برای اینکه بتوانم در لیگ قهرمانان سرمربی تیم باشم، ابتدا باید مجوز مربیگری را بالا ببرم و دوم عقد قرارداد من با این باشگاه است تا بتوانیم تمرین کنیم و فکر می‌کنم کمبود وقت باعث این مسئله شد.

المحمدی درخصوص زمان آغاز بکار رسمی در تیم الاهلی گفت: من بعد از بازی استقلال و شروع بازی الفاتح در لیگ، الاهلی را هدایت می‌کنم و این کار را برای بازیابی هویت از دست رفته تیم دنبال می‌کنیم چون هنوز شانس قهرمانی داریم. من باید تمام بازیکنان با تجربه و همه اعضای باشگاه و هواداران را حمایت کنم که انگیزه خوبی برای ما خواهد بود و این که مرحله بعدی تعیین کننده است، بنابراین باید همکاری کنیم، به هم بپیوندیم و با یک روحیه تیمی بازی کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران الاهلی عربستان صالح المحمدی باشگاه الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری

میلان می خواهد با یک مربی غیر ایتالیایی قرارداد ببندد

طرفداری | جولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی در حال حاضر جدی ترین گزینه هدایت میلان به حساب می آید درحالی که ژاوی نیز مورد توجه روسونری قرار گرفته است. 

جانلوکا دی مارتزیو نیز گزارش داد میلان در انتهای فصل استفانو پیولی را برکنار می کند اما این کار به صورت محترمانه انجام خواهد شد زیرا روسونری نمی خواهد کارهای مهم او در 5 فصل اخیر را نادیده بگیرد. پیولی یک فصل دیگر با میلان قرارداد دارد و در نتیجه طرفین باید بر سر غرامت به توافق برسند.

کاردیناله، مالک روسونری روز یکشنبه وارد شهر میلان می شود و علاوه بر حضور در دربی دوشنبه شب دلامادونینا، در انتخاب مربی نیز نقش خواهد داشت. هدف سران دیاوُلو این است با یک مربی بین المللی که با جوانان خوب کار می کند، قرارداد ببندند. بخشی از مدیران میلان بررسی هایی انجام داده اند و ایده هایشان را به کاردیناله و زلاتان ابراهیممویچ منتقل خواهند کرد.

لوپتگی جدی ترین گزینه جانشینی پیولی در میلان

شایعات در مورد کریستوف گالتیه و مارسلو گایاردو تایید نشده اند در حالی که مشخصات پائولو فونسکا نیز تنها مورد ارزیابی قرار گرفته و هنوز چیزی در مورد او جدی تر نشده است. یولیان ناگلزمان نیز در لیست اولیه مدیران میلان حضور داشت اما او در این میان قرارداد خود را با تیم ملی آلمان تمدید کرد.

در حال حاضر جولین لوپتگی جدی ترین گزینه هدایت روسونری محسوب می شود. سرمربی اسپانیایی چندین بار توسط مدیران میلان مورد بررسی قرار گرفت و آنها از نگرش او در مذاکرات برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و استراتژی ها در صورت لزوم و همچنین درخواست نکردن جذب بازیکنی خاص استقبال کردند.

یکی از مانع موجود بر سر راه همکاری طرفین، می تواند وست هم باشد؛ باشگاهی که حاضر است دستمزد بیشتری را به او پرداخت کند. لوپتگی با میلان بر سر قراردادی 2 ساله با گزینه تمدید برای سال سوم با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی مذاکراتی داشته و آمادگی خود برای منتظر ماندن برای دیاوُلو به مدت حدود 1 ماه را اعلام کرده است. 

سایر گزینه های هدایت میلان

میلان گزینه های دیگر خود را هم بررسی می کند و از روز سه شنبه بحث ها بر سر انتخاب سرمربی فصل بعد جدی تر خواهد شد. دو نفر دیگر از گزینه های میلان هم تیمی های سابق زلاتان ابراهیممویچ هستند. یکی ژاوی که در انتهای فصل بارسلونا را ترک می کند و دیگری تیاگو موتا. با این حال میلان می داند یوونتوس در وضعیت بهتری برای استخدام موتا قرار دارد.

روبن آموریم، سرمربی جوان اسپورتینگ لیسبون و سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو که دوست دارد به ایتالیا بازگردد نیز دیگر گزینه های میلان محسوب می شوند. باشگاه ایتالیایی در نهایت دو گزینه دیگر را هم می پسندد. یکی توماس توخل که از بایرن مونیخ جدا می شود و دیگری اونای امری که مورد توجه منچستریونایتد و بایرن مونیخ هم قرار گرفته است. 

میلان به گزینه های ایتالیایی مثل آنتونیو کونته، روبرتو دزربی، وینچنتزو ایتالیانو و رافائله پالادینو نیز فکر نمی کند. باید دید پرافتخارترین باشگاه ایتالیایی لیگ قهرمانان اروپا در نهایت کدام مربی را به عنوان جانشین پیولی معرفی خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری