Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:16:22 GMT

درخواست غرامت 3 میلیون دلاری گروس از الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۳۴۶

در آستانه مصاف تعیین کننده با استقلال ایران در ACL2020 باشگاه عربستانی با بحرانی جدید دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان الاهلی در حالی بدون سرمربی سوئیسی و ناکام راهی کویت شد تا برای مصاف امشب با استقلال ایران آماده شود که باشگاه عربستانی هنوز هیچ خبر رسمی از برکناری کریستین گروس منتشر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتفاق در حالی رخ داد که سبزهای شهر جده شنبه شب با نظارت یک مربی بومی و ناشناس عربستان را به مقصد کویت ترک و از دیروز اردوی آماده سازی خود برای مصاف با استقلال را برپا کردند. مازن بهکلی که در ساختار مدیریت فنی باشگاه الاهلی سمت داشت در این سفر به عنوان مربی موقت و مسئول فنی کنار بازیکنان دیده شد آن هم بدون این که خبری رسمی از اخراج مربی سوئیسی و انتصاب او به گوش برسد.


در بررسی شرایط اخیر در باشگاه الاهلی شب گذشته در برنامه پرمخاطب "الدوری مع الولید" آخرین اتفاقات و تصمیمات مدیریتی در باشگاه الاهلی بررسی شد. ولید الخضیر مجری این برنامه در توصیف شرایط بحرانی الاهلی از عدم توافق کریستین گروس با سران باشگاه برای فسخ قرارداد دوساله خبر داد و مدعی شد به همین خاطر باشگاه اعلام رسمی قطع همکاری را به تایم بعد از رویارویی با استقلال ایران موکول کرده و تنها از گروس خواسته در سفر به کویت کنار تیم نباشد.

 

مازن بهکلی در بدو ورود کاروان الاهلی جلسه سرپایی و کوتاه با بازیکنان تیم در هتل محل اسکان در شهر کویت داشت.


یکی دیگر از رسانه های سعودی در تایید این عدم توافق مدعی شد گروس از الاهلی غرامتی سه میلیون دلاری برای دو سال قراردادش مطالبه کرده است که با توجه به شرایط مالی نامساعد باشگاه و بدهکاری سنگین مالکان الاهلی با یک سوم این رقم موافقت کردند اما توجه گروس را به خود جلب نکرد تا با بن بست در مذاکرات باشگاه از انتشار خبر برکناری او به خاطر مسائل و جوانب حقوقی طفره رفت.


در این گیر و دار رسانه های سعودی انتصاب صالح الحمدی دیگر مربی بومی به عنوان سرمربی جدید الاهلی را نیز تکذیب کردند و تنها با اشاره به این که مازن بهکلی برای بازی امشب به صورت موقت هدایت تیم را در دست خواهد داشت از تلاش ها برای رسیدن به جمع بندی نهایی و سرو سامان دادن به نیمکت رهبری الاهلی نوشتند، نیمکتی که بعد از برانکو ایوانکوویچ کروات به گروس سوئیسی هم وفا نکرد.

عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الاهلی استقلال ایران باشگاه الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال