Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@20:35:29 GMT

تأمین اقلام ضروری شب عید در میناب

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۳۵۵

تأمین اقلام ضروری شب عید در میناب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا پیروی منش از تأمین اقلام ضروری شب عید در شهرستان میناب، استان هرمزگان خبر داد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت استان هرمزگان افزود: در زمینه مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و برای بررسی و پایش شهرستان‌های تابع در محل هر شهرستان حضور پیدا می‌کنیم و موضوعاتی از قبیل تأمین اقلام اساسی مراکز ذخیره توزیع میوه شب عید و همچنین طرح تشریح بازار نوروز ۹۹ که امسال از یکم اسفند شروع خواهد شد و تا پایان روز ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه خواهد داشت، جلسات تنظیم بازار و جلسه هماهنگی با روسای اتحادیه‌های صنفی در این شهرستان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازرسی که از بازار میناب داشتیم، وضعیت عمومی مناسبی داشت و تخلفی چشمگیر مشاهده نشد.

پیروی منش افزود: پیگیری‌ها هم انجام‌ شده تا اقلام ضروری مردم در اسرع وقت تأمین و به مراکز ذخیره ارسال شود و از این بابت مردم نگران نباشند.

کد خبر 484798 برچسب‌ها وزارت صنعت، تجارت و معدن استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت صنعت تجارت و معدن استان هرمزگان استان هرمزگان تأمین اقلام اقلام ضروری شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  • افزایش رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ای میناب
  • نفس راحت لاک‌پشت سبز در ساحل تیاب میناب
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • نجات لاک‌پشت در معرض انقراض از شن‌های ساحلی میناب
  • نجات یک قطعه لاک پشت سبز در میناب