Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:47:22 GMT

جهش ۲ درصدی سهام چین ونوسان سهام آسیا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۴۱۸

جهش ۲ درصدی سهام چین ونوسان سهام آسیا

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز دوشنبه، سرمایه‌گذاران همچنان در حال ارزیابی تأثیرات اقتصادی احتمال ویروس کرونا هستند، سهام چین ۲ درصد جهش کرد و سهام آسیایی دچار نوسان شد. ویروس کرونا تا کنون بیش از ۷۰ هزار نفر را مبتلا کرده و بیش از ۱۷۰۰ نفر را کشته است.

نیکی ژاپن ۰.۶۹ درصد پایین آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر کابینه ژاپن اعلام کرد اقتصاد ژاپن در سه ماهه منتهی به دسامبر ۶.۳ درصد آب رفته است. این در حالی بود که اقتصاددانان افتی ۳.۷ درصدی پیش‌بینی کرده بودند.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که بانک مرکزی چین اقدامات حمایتی خود را برای مقابله با ریسک‌های تهدید کننده اقتصاد این کشور افزایش دهد. در بازار چین، شاخص کامپوزیت شانگهای ۲.۰۱ درصد جهش کرد، کامپوزیت شن‌زن هم ۲.۲۴ درصد به ارزش خود افزود و هانگ‌سانگ در هنگ‌کنگ ۰.۷۰ درصد بالا آمد.

ای‌اس‌اکس استرالیا با افت اندک ۰.۰۷ درصدی روبرو شد و کاسپی کره‌جنوبی به رشد اندک ۰.۰۲ درصدی دست یافت.

در بازار ارز، شاخص دلار آمریکا در برابر ارزهای مهم جهان با اندکی افت به ۹۹.۱۱۴ واحد رسید. نرخ برابری دلار با ین ژاپن هم با تغییری جزئی به ۱۰۹.۸۱ واحد رسید.

کد خبر 4854831

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام بورس دلار ویروس کرونا بانک مرکزی ایران بورس قیمت دلار قیمت نفت نظام بانکی نفت خام تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی مالیات عبدالناصر همتی قیمت یورو بیژن نامدار زنگنه بازار سرمایه ۲ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۱۰۰ هزار تن انواع کالا از مبدا خراسان رضوی به مقصد پاکستان صادر شده که ۲۴ درصد از نظر وزنی نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.
جواد جعفری  افزود: این میزان کالای صادراتی ۸۴ میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته که در ارزش دلاری ۲۰ درصد افزایش یافته است.
ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: همچنین پارسال ۱۸ هزار و ۹۰۰ تن کالا از کشور پاکستان به خراسان رضوی وارد شده که ۴۸ درصد کاهش داشته است.
جعفری افزود: این میزان کالا‌های وارداتی ۲۳ میلیون دلار ارزش داشته که نسبت به سال ۱۴۰۱، میزان ۴۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
اوگفت: پاکستان در حوزه صادرات و واردات به ترتیب ششمین و هفتین شریک تجاری خراسان رضوی محسوب می‌شود.
ناظر گمرکات خراسان رضوی افزود: با توجه به این که خراسان رضوی با پاکستان هم‌مرز نیست، فرآیند انتقال این کالا‌های صادراتی و وارداتی در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد؛ اما تشریفات گمرکی آنها در خراسان رضوی انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • کاهش ۱۶.۲ واحد درصدی تورم تولیدکننده در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • رشد ۲۱ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • کاهش ۱۶.۲ واحد درصدی تورم تولیدکننده در سال ۱۴۰۲+نمودار
  • سامسونگ وضعیت فوق العاده اعلام کرد!