Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت توحید غلامی از باشگاه ماشین‌سازی شهریار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 536 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 684 هزار و 800 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت مجید علیاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 4 میلیون و 33 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت مسلم خالقی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه محکوم به پرداخت 315 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 877 هزار و 900 ریال بابت هزینه دادرسی شد.

*در پی شکایت حمیدرضا علی عسگری از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را رد کرد.

*در پرونده شکایت مصطفی علیخانی جودکی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 108 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 354 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت جواد نکونام از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوای خواهان را مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ماشین سازی پارس جنوبی جم فدراسیون فوتبال ایران میلیون ریال بابت اصل خواسته ریال بابت اصل خواسته و مبلغ باشگاه به پرداخت مبلغ پرونده شکایت کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مس رفسنجان که این فصل با مشکلات مالی عجیب و غریبی مواجه شده و بدهی های زیادی روبه رو است، در نیم فصل به سختی موفق شد پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند. حالا همان دو بازیکنی که پنجره نقل و انتقالاتی مس را بسته بودند، دوباره علیه این باشگاه در فیفا طرح شکایت کرده اند.

خبرگزاری تسنیم در این خصوص گزارش داده که جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان در نیم فصل اول بابت مطالبات فصل گذشته خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند و موفق به بستن پنجره نقل و انتقالات این تیم شدند و حالا بار دیگر اقدام خود را تکرار کرده‌اند!

مدیران مس در نیم فصل برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا بابت اصل مطالبات پارسال توافق کردند و با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند، اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از مس رفسنجان دارند و به همین خاطر بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

در این خصوص پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت جدیدی را برده است. همچنین جفرسون هم بابت آپشن های قرارداد فصل گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت جدید کرده است.

به نظر می‌رسد ثبت این دو شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را به دردسر خواهد انداخت. شکایت‌هایی که احتمالا به زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مس در ابتدای فصل آینده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!