Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@09:56:55 GMT

فوتسال ایران در آستانه کسب میزبانی بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۵۰۴

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان آغاز شود، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سختگیرانه‌ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی درنظر گرفته و‌ ای اف سی هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل شروع مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکارهای پیش‌روی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر میزبان مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ایران با بررسی شرایط و در راستای بهره‌برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر ۲۰سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و‌ ناظران‌ای اف‌ سی پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم کرده است. به همین منظور نامه‌ مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می‌شود.

با توجه به درخواست مشابه برخی کشورها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد