Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه انتخاباتی این احزاب خطاب به مردم استان فارس آمده است: در آستانه انتخابات مهم و تاثیرگذار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، انتخاباتی که می‌تواند حال و هوای داخلی و سیاست‌های سیاست ورزان خارجی را دچار تغییرات عمده کند.همگان میدانیم که مردم ایران در این سال‌ها با تحمل محرومیت‌ها و تنگناهای اقتصادی، اگر چه گلایه‌مند اما کماکان صبور و مقاوم برای تعیین سرنوشتشان قد افراشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیانیه افزوده است:‌اصلاح‌طلبان پرشماری برای حضور در این عرصه و تغییر اوضاع کنونی پا به عرصه گذاشتند اما چنان که می‌دانید با ردصلاحیت‌های گسترده مواجه شدند به گونه‌ای که ارائه لیست در بسیاری از حوزه‌های انتخابی را عملا غیر ممکن نمود و شیراز سرفراز نیز از این موضوع مستثنی نماند.اما امید بذر هویت ماست.

این احزاب نوشتند:‌با اتفاقاتی که در واپسین روزهای مانده به شروع تبلیغات رخ داد احزاب اصلاح‌طلب ‘ندای ایرانیان’ و ‘اراده ملت ایران’ برآن شدند تا برای ساختن امید و بازگرداندن آرامش به کشور از ظرفیت‌های موجود کمال بهره را ببرند. گرچه ارائه اسامی نامزدهای اصلاح‌طلب در اکثر شهرستان‌ها به دلیل واضح رد صلاحیت‌ها مقدور نشد اما ظرفیت ارائه فهرست نامزدهای اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، حوزه انتخابیه لامرد و مُهر و حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار به وجود آمد که در  قالب ‘لیست ندای ملت’ به حضور مردم صبور و نجیب استان معرفی می‌شوند.

در بیانیه آمده است:‌اطمینان داریم افرادی که به عنوان کاندیداهای مورد حمایت این جریان به مردم پر افتخار شیراز و ۲ حوزه دیگر معرفی شده‌اند دارای سابقه اصلاح‌طلبی و واجد صلاحیت کافی برای حضور در بهارستان هستند و به لطف خداوند بزرگ و یاری مردم آزادیخواه و عدالت‌جوی فارس، پیروزی در انتخابات از آن لیست ندای ملت خواهد بود.
میراعظم هاشمی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به رد صلاحیت تعداد قابل توجهی از نیروهای جریان اصلاح طلب امکان ارائه لیست و معرفی نفرات در تمام حوزه‌های انتخابیه استان فراهم نشد و فقط در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، حوزه انتخابیه داراب و زرین‌دشت، حوزه انتخابیه لامرد و مُهر و حوزه انتخابیه آباده موفق به معرفی نامزدهای این حزب شدیم.
وی ادامه داد: در چند حوزه انتخابیه نیز اسامی افراد را به شکل رسمی اعلام نمی‌کنیم اما افرادی را مورد حمایت قرار خواهیم داد.
اصولگرایان استان فارس که از روزهای نخست بررسی صلاحیت‌ها، صلاحیت اکثریت داوطلبانشان تایید شد در این کارزار انتخابات با شدت و قدرت بیشتری فعالیت می کنند و تکلیفشان از روز اول در ارایه لیست انتخاباتی و نحوه ورود به عرصه انتخابات مشخص بود.
استان فارس دربرگیرنده ۳۶ شهرستان، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که سهم شیراز  چهار کرسی نمایندگی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اصولگرایان تبلیغات مجلس شورای اسلامی مردم ایران ملت ایران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان فارس صلاحیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۱۰ اثر از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها از استان، از دبیرخانه استانی رویداد ملی "مدرسه، منزل، تعالی محصل" مستقر در اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس دریافت شد که پس از داوری آثار بر اساس سهمیه تعیین شده وزارتخانه ۹ اثر برای حضور در مرحله کشوری معرفی شدند.
حشمت اله وفایی افزود: رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در قالب سه بخش تجربه نگاری، ایده پردازی و مقاله و پژوهش برگزار می‌شود.
وفایی تصریح کرد: در بخش ایده پردازی؛ زهرا خوشبخت از فرهنگیان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس میمند، زهرا غلام پور از شهرستان داراب و مهدی نیکوکار اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شیراز، به مرحله بعد معرفی شدند.
وی ادامه داد: در بخش تجربه نگاری سهیلا فرحمند از اولیا و فرهنگیان ناحیه دو شیراز، لیلا فرهمند از شهرستان داراب و هاجر خلیفه از ناحیه ۳ شیراز و در بخش مقاله و پژوهش علمی نیز اشرف طیبی منش و فرزانه قدیری به صورت مشترک از اداره اموزش و پرورش عشایری فارس، الهه تمدن و سمیه ابدام از شهرستان خرمبید به مرحله کشوری این رویداد راه یافتند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفی مشارکت خانواده و انجمن اولیا و مربیان در فرآیند‌های تربیتی مدرسه، شناسایی و معرفی تجارب زیسته و نو آوری‌های مؤثر در حوزه تعامل خانواده و مدرسه، شناسایی ظرفیت‌ها و الگو‌های موفق نقش آفرینی انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه، بسترسازی جهت تعمیم رویکرد‌ها و راهکار‌های مؤثر مشارکت خانواده در فرآیند‌های تربیتی مدرسه و ...، از اهداف این رویداد ملی است.

دیگر خبرها

  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • معرفی ۲۰ رقم زراعی اصلاح‌شده دستاورد مهم سال گذشته
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • حوزه علمیه نجف؛ حوزه تکثر، استقلال و آزادی / سروش محلاتی
  • حوزه نجف، حوزه استقلال و آزادی / سروش محلاتی
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!