Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیت بوته‌جج» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که آشکارا از همجنس‌باز بودن خود سخن می‌گوید، در یک مصاحبه، با افتخار از این رفتار وقیحانه صحبت کرده و گفته است: «عاشق شوهرم هستم».

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شهردار سابق «ساوث‌بند» ایالت ایندیانا که در حال حاضر، از نامزد‌های پیشتاز حزب دموکرات در جریان رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) است، به انتقاد‌های «راش هادسن لیمبا» که او را «همجنس باز» خوانده بود، پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیمبا مجری محافظه‌کار برنامه‌های رادیویی در آمریکاست که در سخنرانی اخیر سالیانه رئیس‌جمهور در کنگره آمریکا، «بالاترین نشان افتخار» را دریافت کرد.   اهدای مدال افتخاربه «راش هادسن لیمبا»
مجری شبکه «سی‌ان‌ان» در مصاحبه خود با بوته‌جج از او سوال کرد: «راش لیمبا، کسی که رئیس‌جمهور اخیراً به او بالاترین نشان افتخار برای افراد غیرنظامی را اعطا کرده است، شما را این‌طور توصیف کرده است: "فرد همجنس‌باز ۳۷ ساله، شهردار (سابق) ساوث‌بند و کسی که دوست دارد در مناظره‌های (نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری) شوهرش را ببوسد".

مجری این رسانه وابسته به دموکرات‌ها افزود: «به خاطر این حرف‌هایش، از او انتقاد‌های فراحزبی (شامل هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه) شده است. می‌خواهم به شما فرصتی برای پاسخ‌دادن به حرف‌هایش را بدهم البته اگر دوست داشته باشید که جواب بدهید».  
نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به مجری سی‌ان‌ان گفت: «من عاشق شوهرم هستم، من به شوهرم وفادار هستم و ما معمولاً در مناظره‌ها، همدیگر را بغل می‌کنیم، اما من واقعاً عاشق او هستم و من درباره ارزش‌های خانواده از امثال راش لیمبا درس نمی‌گیرم».   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دفاع وقیحانه پیت‌بوته‌جج از همجنس‌بازی خودش در شرایطی انجام شده که او پیش از این هم بار‌ها با افتخار درباره «عشق به شوهرش» صحبت کرده بود که این موضوع، واکنش‌های متعددی را در جامعه آمریکا و رسانه‌های این کشور در بر داشت.

وی تاکنون در کارزار مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری در درون حزب دموکرات، که در دو ایالت ایووا و نیوهمپشایر برگزار شده مجموعاً توانسته ۲۲ موکل انتخاباتی را از آن خود کند و در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری آمریکا حزب دموکرات همجنس باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود