Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:12:44 GMT

سهند علی فلاحی شهردار زنجان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۷۰۹

سهند علی فلاحی شهردار زنجان شد

به گزلرش،خبرنگار مهر، اعضای شورای شهر زنجان از بین چهار کاندیدای پست شهرداری زنجان سهندعلی فلاحی را با چهار رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب کردند.

سعید امیدی، سعید عباسی، مهدی میرزایی و سهندعلی فلاحی چهار فردی بودند که برای رسیدن به پست شهرداری زنجان به شورای شهر زنجان برنامه ارائه کرده بودند.

شورای شهر زنجان دارای ۹ عضو است که دو عضو این شورا در بازداشت به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سابق زنجان آبانماه سالجاری به دلیل مسائل اقتصادی دستگیر شد.

کد خبر 4854913

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری زنجان مجمع انتخابات شورای شهر دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند شورای شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و روسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و رؤسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سامان ساعدی به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک و فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴ منصوب شدند.

عرفان فتحی نیز به عنوان شهردار منطقه ۳، فایق عبدالحکیمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهدی زندیه به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد منصوب شدند.

همچنین امید وزیر به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، کومار بابایی‌نژاد به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج و زاهد ساعدپناه نیز به عنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شدند.

کد خبر 745159

دیگر خبرها

  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • زنجان گرمتر می شود
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • سرانه ۳۱ مترمربعی فضای سبز در منطقه چهار شهر قم
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • زنجان بارانی می‌شود
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران