Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:58:26 GMT

قتل زن پولدار با وسوسه سرقت طلاهایش

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۸۵۵

قتل زن پولدار با وسوسه سرقت طلاهایش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ششم شهریور ۹۷، خبر مفقود شدن زن ۵۵ ساله به نام فهیمه توسط همسرش به ماموران پلیس اطلاع داده شد. تحقیقات برای یافتن ردی از زن میانسال در حالی ادامه داشت که ماموران در بررسی دوربین‌های مدار بسته محل سکونت فهیمه به این نتیجه رسیدند که او از مجتمع مسکونی خارج نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در ادامه تحقیقات به سرایدار افغان مظنون شدند و او را تحت بازجویی قرار دادند. مرد سرایدار به نام نقیب بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل فهیمه برداشت و گفت: از مدتی قبل فهیمه را می‌شناختم و می‌دانستم که او زن پولداری است.

وسوسه سرقت طلا‌های او باعث شد نقشه قتلش را طراحی کنم. روز حادثه وقتی او را دیدم که تنهایی داشت از مجتمع خارج می‌شد، موقعیت را برای اجرای نقشه‌ام مناسب دیدم و او را به بهانه‌ای به اتاقک سرایداری کشاندم و سرش را چند بار به زمین کوبیدم. وقتی مطمئن شدم که نفس نمی‌کشد، جسدش را پنهانی در باغچه مجتمع دفن کردم.

با اعتراف متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و روز گذشته رسیدگی به پرونده با ریاست قاضی محسن زالی انجام شد. در ابتدای جلسه رسیدگی، چهار فرزند فهیمه به عنوان اولیای دم تقاضای قصاص قاتل مادرشان را کردند.

سپس متهم در دفاع از خود گفت: اتهام قتل را قبول ندارم. من ۱۷ سال سرایدار ساختمان بودم و دوستان زیادی در آن مجتمع داشتم. روز حادثه یکی از دوستانم به من گفت فهیمه را برای سرقت اموالش به قتل رسانده و با دست به باغچه اشاره کرد و گفت جسدش را آنجا دفن کرده‌ام. من بعد از دستگیری تحت فشار اعتراف دروغین به قتل کردم.

قاضی خطاب به متهم گفت:، اما مقداری از اموال سرقتی در اتاقک تو کشف شد.

متهم ادعا کرد: دوستم آن‌ها را به من سپرده بود که برایش نگه دارم.

پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه ختم جلسه دادرسی را اعلام کرده و برای صدور رای وارد شور شدند.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد