Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@04:48:46 GMT

رندر جذاب از مدل کوپه کادیلاک اسکلید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۸۵۷

رندر جذاب از مدل کوپه کادیلاک اسکلید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک تیم طراحی که معتقد بودند طرح حال حاضر خودروی شاسی‌بند کادیلاک اسکلید بیش از اندازه کاربردی و تا حدی تکراری است، سعی کردند با انتشار یک رندر جدید از این اتومبیل اشخاصی که با آن‌ها هم عقیده هستند را کمی دل‌گرم کنند. رندر منتشر شده نشانگر یک شاسی‌بند کوپه و دو در است که این روز‌ها دیگر کمتر از این مدل دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته به دلایل نا مشخصی، خودرو‌های شاسی‌بند دو در داخل بازار فروش خودرو معمولا با استقبال زیادی مواجه نمی‌شوند.

برای این امر می‌توان به خودرو‌های نا موفق Ford Eplorer Coupe، Blazer Coupe، Cherlokee Coupe شرکت جیپ و یا حتی طرح مفهومی Range Rover اشاره کرد. این طرح که تا مراحل تولید انبوع هم رسیده بود پیش از آغاز چرخه تولید به دلیل عدم حمایت طرفداران و سپاستقبال کم، متوقف شد.

شکست و عدم موفقیت کوپه‌ها در دنیای اتومبیل‌های شاسی‌بلند

به نظر می‌آید وقتی نوبت به خودرو‌های شاسی‌بلند می‌رسد خریداران سراسر دنیا یک اتومبیل کاربردی با چهار در و یک بدنه زیبا را به مدلی دو در با طراحی کوپه و اسپرت ترجیح می‌دهند. گفتنی است که خودرو‌های کوپه برخلاف عدم جذابیت ظاهری بالا از قدرت فنی بالاتری برخوردارند و طرفداران خود را با ارائه قدرت بالاتر جذب می‌کنند. با این حال به نظر می‌آید خودرو سازان در نسل جدید ماهیت خودرو‌های کوپه را فراموش کرده‌اند و آن را تغییر داده‌اند.

برای مثال شرکت بی‌ام‌و طی یک اقدام عجیب خودرویی با نام 4Series Grand Coupe را به بازار عرضه کرده است. این خودرو یک دل چهار در با عنوان کوچه است که از مدل دو در کوپه یک خودروی چهاردر دیگر ساخته شده است. این روند اجرایی شرکت آلمانی بی‌ام‌و خیلی از افراد و منتقدین را گیج کرد. متاسفانه معنی اسم کوپه در این روز‌ها کاملا جایگاه خود را در صنعت خودروسازی از دست داده و خیلی از منابع و منتقدین معتقدند هیچ‌کدام از خودروسازان در طی سال‌های اخیر موفق به تولید یک خودروی کوپه واقعی و بی نقض نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: به صرفه بودن خرید اقساطی مدل جدید سنترا نسبت به مدل قدیمی 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت کادیلاک خودروسازی خارجی خودروسازان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید

مدیرعامل جدید شركت پارس خودرو به همراه تنی چند از معاونین و مدیران این شركت در نخستین روزهای سال ١٤٠٣ از خطوط تولید و تلاش گران پارس خودرو بازدید كرد.

عبدالله سلطانی، مدیرعامل پارس خودرو ضمن بازدید از سالن‌های تولیدی این شرکت و بررسی روند فعالیت‌های بهبود فنی در خطوط تولید با کارگران و متخصصینی که در ایام نوروز نیز فعال هستند، گفتگو کرد.

سلطانی در این دیدار نوروزی ضمن تبریک سال نو به تلاشگران پارس خودرو با اشاره به پتانسیل‌های بالای این شرکت در حوزه منابع انسانی و به ویژه زیرساخت‌های فنی گفت: قطعا یکی از مهمترین ابزار‌های توسعه در هر سازمان زیرساخت‌های مناسب است که خوشبختانه در پارس خودرو این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم سال ١٤٠٣ برای این شرکت سالی متفاوت باشد.

سلطانی در میان کارگران و کارشناسان پارس خودرو خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با استفاده از استراتژی‌های درست از ظرفیت‌های خالی در پارس خودرو بهره ببریم که توسعه محصول بدون شک یکی از مهمترین اهداف برای رسیدن به این مهم است.

مدیرعامل پارس خودرو در پایان این دیدار گفت: اقداماتی از قبل انجام شده و برنامه‌هایی نیز بر اساس سیاست‌های کلان گروه خودروسازی سایپا طرح ریزی شده که در مجموع امیدوارم با اجرای آن آینده خوبی در انتظار پارس خودرو باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) تغییراتی برای شاسی بلند وارداتی بازار ایران
  • قبل و بعد این خانه جذاب و متفاوت! (عکس)
  • پرواز هولناک خودروی شاسی‌بلند از روی بلوار (فیلم)
  • معرفی جنسیس نیولون، پیش‌نمایش شاسی‌بلند پرچم‌دار GV90 (+عکس)
  • مقایسه جدیدترین شاسی بلند لکسس با سگ! (فیلم)
  • (ویدئو) موتورسوار از زیر شاسی‌بلند زنده بیرون آمد
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • (تصاویر) آئودی Q۶ ئی‌ترون؛ قدرت پورشه در یک شاسی‌بلند خانوادگی!
  • معرفی انواع قطارهای مسافربری در ایران
  • پرفروش‌ترین خودروها در اروپا