Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» گفت که این تیم درصورتی نتیجه انتخابات را می‌پذیرد که براساس آرای مشروع باشد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی و رهبر تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» در نشست شورای وزیران گفت توافقنامه بین آمریکا و طالبان نهایی شده است اما امضای آن مشروط به عملی شدن کاهش خشونت‌ها توسط طالبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که پیشرفت‌های اخیر در روند صلح به معنی پایان کار نیست و در مورد آینده و سرنوشت افغانستان در یک مذاکرات بین‌الافغانی تصمیم گرفته خواهد شد.

عبدالله ادامه داد که تیم مذاکره کننده با طالبان باید جامع و فراگیر باشد تا بتواند از تمام مردم افغانستان نمایندگی کند و درباره آینده و سرنوشت این کشور تصمیم بگیرد.

رهبر تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» افزود: موضع این تیم همچنان ثابت است و نتیجه «غیرمشروع و تقلبی» انتخابات را نمی‌پذیرد.

افغانستان|معاون اول «اشرف غنی» و همکاری در تشکیل حکومت موازی به رهبری «عبدالله»تیم «ثبات و همگرایی»: حاکمیت تقلبی در افغانستان پذیرفتنی نیستهشدار «عبدالله» به ریاست جمهوری افغانستان درباره افزایش عزل و نصب‌های دولتی

این در حالی است که «عبدالرشید دوستم» معاون اول ریاست جمهوری افغانستان و «کریم خلیلی» رهبر حزب «وحدت اسلامی افغانستان» تاکنون هشدار داد‌ه‌اند که در صورت اعلام نتیجه «تقلبی» انتخابات، دولت موازی را به ریاست عبدالله اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/.

R1447/P36446/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان اخبار افغانستان رهبر تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!

به گزارش همشهری آنلاین، فاکس نیوز نوشت جوزف لیبرمن سناتور آمریکایی، اولین آمریکایی یهودی تبار بود که برای یک حزب بزرگ در آمریکا نامزد معاون اول رییس جمهوری شد.

خانواده لیبرمن در بیانیه ‌ای علت مرگ این سناتور سابق ایالت کنکتیکت در عصر چهارشنبه را عوارض ناشی از زمین خوردگی اعلام کردند.

وی ابتدا از سوی حزب دموکرات به مجلس سنا راه یافت و بار دیگر در سال ۲۰۰۶ و پس از شکست در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به عنوان یک نامزد مستقل کرسی مجلس سنا را بدست آورد.

در سال ۲۰۰۰ به عنوان اولین سیاستمدار یهودی، نامزد سمت معاونت ریاست جمهوری برای «ال گور» و حزب دموکرات شد.

لیبرمن در سال ۲۰۰۴ برای نامزدی حزب دموکرات ‌در انتخابات ریاست‌جمهوری تلاش کرد، اما پس از یک نمایش ضعیف در انتخابات مقدماتی اولیه، از نامزدی انصراف داد.

لیبرمن به عنوان یکی از بزرگترین حامیان بزرگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن و از ضدایرانی‌ترین سناتورهای آمریکایی شناخته می شود.

وی همچنین در زمره مقام های آمریکایی بوده که خواستار فشار و تحریم بیشتر ایران بوده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، با اینکه لیبرمن دموکرات بود اما در چند موضوع مهم از جمله جنگ در عراق بر خلاف این حزب رای داد و در سال ۲۰۰۶ نیز هنگامی که قصد داشت برای آخرین بار نامزد سناتوری در کنگره شود، به طور مستقل و بدون وابستگی حزبی در رقابت‌ها شرکت کرد و پیروز شد.

لیبرمن در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۸ نیز برخلاف موضع حزب دموکرات، به جای باراک اوباما از جان مک‌کین نامزد حزب جمهوری خواه حمایت کرد.

کد خبر 841016 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج