Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@08:08:01 GMT

چاقوکشی روی سکوهای یک بازی فوتبال + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۰۰۹

چاقوکشی روی سکوهای یک بازی فوتبال + عکس

در جریان دیدار نوئوا شیکاگو و تمپرلی آرژانتین هواداران در جایگاه‌ها با سلاح سرد به جان هم افتادند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، دیدار دو تیم نوئوا شیکاگو و تمپرلی در لیگ دسته دو فوتبال آرژانتین به دلیل درگیری شدید در جایگاه‌ها متوقف شد. تماشاگران با چاقو به جان هم افتادند و مشخص نیست که درگیری میان هواداران یک تیم بوده است یا طرفداران هر دو تیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر موجود نشان نمی‌دهد که این درگیری از چه زمان آغاز شد. با این حال کاملا واضح است که هواداران نوئوا شیکاگو به سمت گروهی می‌دوند که در حال فرار از ورزشگاه هستند و می‌خواهند خود را از ضربه‌های احتمالی نجات دهند.

پلیس آرژانتین اعلام کرد سه نفر از هوداران شیکاگو را دستگیر کرده است. در این درگیری سه نفر زخمی شدند. دیدار دو تیم تمپرلی و شیکاگو که دو بار به خاطر درگیری‌ها متوقف شد در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چاقوکشی تابناک ورزشی لیگ فوتبال آرژانتین جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران

مرد جوان در درگیری خانوادگی با ضربات چاقو به قتل رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای هفتم‌تیر مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

به دنبال اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان که مقتول در جریان نزاع با یکی از آشناهای خانوادگی خود ضربات چاقو خورده و به بیمارستان موردنظر واقع در شهرری منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

تیم جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم، ماًموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان! | ویدئو
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • (ویدئو) درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی مازندران!
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران