Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نمایشگاه "اشتغال و توسعه کارآفرینی" به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی، در مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین ‌سازی تبریز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی روز دوشنبه، ۲۸ بهمن، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، با اشاره به برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان طی چند ماه گذشته، گفت: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان باید به داشتن چنین دانشگاه فعال و خوبی ببالند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزان قالیچی با بیان این‌که کارآفرینی، پژوهش‌ها و تعداد کاربلدان در این دانشگاه زیاد است، اظهار کرد: بزرگترین مشکل این دانشگاه، احساس هویت دانشجویان است تا بتوانند کارها و فعالیت‌های خود را ارتقا دهند.

وی متذکر شد: روسای مراکز علمی کاربردی باید به دانشجویان خود امید دهند، چرا که این دانشجویان به امید و تشویق نیاز دارند؛ هم‌چنین باید دانشجویان را راهنمایی کنیم تا کار مولد انجام داده و کارآفرین شوند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر پایین بودن روحیه جرات و ریسک در کشور، بیان کرد: اکنون آموزش‌ها به گونه‌ای است که قدرت ریسک از دانشجویان گرفته شده است.

قالیچی با بیان این‌که باید برای کارهای فناورانه جرات داشت، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید بدانند که اگر در مسیر موفقیت قدم بردارند ممکن است در ابتدا موانعی آن‌ها را از پیشرفت بازدارد اما در نهایت موفق خواهند شد.

این نمایشگاه‌ در بخش ‌های مختلفی چون معرفی کارآفرینان و مولدان کسب‌وکار، معرفی رشته شغل‌های دانشگاه علمی کاربردی، کلینیک اشتغال و توسعه کارآفرینی، نمایشگاه کار نمایشگاه مشاغل خانگی و کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و از ساعت ۹ الی ۱۹ طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه در مرکز علمی کاربردی ماشین سازی تبریز برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام​​​​​​

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی اشتغال و توسعه کارآفرینی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان