Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مقامات آمریکایی برخی از شهروندان خود را که به دلیل احتمال ابتلا به کروناویروس در یک کشتی تفریحی قرنطینه بودند تخلیه کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  ایسنا، مقامات آمریکایی با اختصاص دو هواپیما بیشترِ ۳۸۰ نفر از شهروندان این کشور را که در کشتی دایموند پرینسس (Diamond Princess) قرنطینه شده‌اند تخلیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو لنگر انداخته است.

قرار است این مسافران کشتی پس از ورود به آمریکا مجدد برای مدت زمان دو هفته در یک پایگاه نظامی این کشور در قرنطینه تحت کنترل قرار گیرند. به همین علت چند نفر از مسافران آمریکایی این کشتی از انتقال به آمریکا با هواپیما خودداری کرده‌اند و می گویند که ترجیح می‌دهند تا پایان دوره قرنطینه کشتی در بندر یوکوهاما که سه روز دیگر است، صبر کنند.

از میان ۳۵۰۰ مسافر این کشتی ابتلای ۳۵۵ نفر به بیماری کووید-۱۹ ناشی از کروناویروس جدید تایید شده است.

این درحالیست که مسافران انگلیسی حاضر در این کشتی دولت کشورشان را به سهل‌انگاری و نادیده گرفتن آنان متهم کرده‌اند.

به گزارش اسکای نیوز، یکی از مسافران انگلیسی این کشتی تفریحی در پیامی ویدئویی گفت: تمام کشورهایی که شهروندان آن‌ها در این کشتی حضور دارند برای تخلیه آنان اقدامی کرده‌اند و تعجب‌آور است که دولت انگلیس دست به اقدامی نزده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مقامات آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن

«فهمی الیوسفی» معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن به شبکه المسیره این کشور گفت: از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه گذشته) تاکنون یمنی‌ها توانسته‌اند در عملیات‌های خود موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند.

وی بار دیگر تأکید کرد: به دنبال این مجموعه عملیات ارتش یمن و ناتوانی ائتلاف آمریکایی از مقابله با حملات پهپادی و موشکی، فرانسه و آلمان ناو‌های خود را از ائتلاف خارج کرده‌اند و اکنون نیز میان اعضای باقی مانده اختلافات زیادی وجود دارد.

سخنان الیوسفی پس از آن بیان می‌شود که نیرو‌های مسلح یمن چهارشنبه شب حملات اخیر حود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «المسیره»، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت که نیرو‌های نظامی این کشور سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده نیز در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی نیز در اقیانوس هند با پهپاد هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه‌ی سریع، نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند نیز کشتی اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته شد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی