Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: در پی سلسله رایزنی‌های فشرده دیپلماتیک و با همکاری موثر قوه قضاییه و سازمان اطلاعات سپاه، «احمد خلیلی» شهروند ایرانی که به بهانه نقض تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکا و به درخواست دادستانی این رژیم در آلمان بازداشت شده و در معرض استرداد به آمریکا قرار داشت، شب گذشته آزاد و به همراه وزیر امور خارجه به میهن بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد خلیلی از اواخر سال ۱۳۹۶ به درخواست دادستانی آمریکا و به اتهام دور زدن تحریم‌ها در آلمان در بازداشت به سر می‌برد و قرار بود به آمریکا مسترد شود.

وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در پنجاه و ششمین کنفرانس امنیتی مونیخ پنجشنبه شب 24 بهمن ماه به مونیخ سفر کرده بود و دیشب پس از پایان رایزنی‌ها و دیدارها در حاشیه نشست مذکور، به تهران بازگشت.

گفتنی است پیش از این نیز «مسعود سلیمانی» استاد دانشگاه‌های تهران و استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس و یکی از محققان برجسته حوزه سلول‌های بنیادی که بیش از یک سال در حبس غیرقانونی در آمریکا بود، روز شنبه ۱۶ آذر ماه آزاد و در سوئیس تحویل مقامات ایرانی شد و به همراه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که بدین منظور به زوریخ سفر کرده بود، به تهران بازگشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهروند ایرانی وزارت خارجه آلمان صراط وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امور خارجه اسپانیا گفت این کشور از به رسمیت شناختن کشور فلسطین حمایت می کند.

«خوزئه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا روز دوشنبه اعلام کرد: مادرید خواهان آتش بس دائمی در نوار غزه در سایه تداوم خطر عملیات نظامی اسرائیل در رفح است. ما همچنین بازگشایی دائمی همه گذرگاه های زمینی نوار غزه را برای ارسال کمک های بشردوستانه خواستاریم.

وزیر خارجه اسپانیا افزود: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین اقدامی ضروری برای حل و فصل سیاسی اوضاع خاورمیانه است.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی درباره احتمال گسترش جنگ غزه به لبنان گفت که چنین جنگی ابعاد متفاوتی خواهد داشت و لبنان نیز کشوری متزلزل و بحران زده است.

کد خبر 6085691

دیگر خبرها

  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است