Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:43:42 GMT

استخر سرپوشیده سرخه مرمت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۲۱۴

استخر سرپوشیده سرخه مرمت شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌محمد مؤیدی فرماندار سرخه با بیان اینکه استخر سرپوشیده این شهرستان بعد از پیگیری‌های صورت گرفته مرمت و نوسازی شده است، گفت: بعد از رفع مشکلات موتورخانه و نوسازی اتصالات آن به بهره‌برداری رسیده است.

او بابیان اینکه دایر بودن و عدم تعطیلی استخر منوط به استقبال شهروندان است، افزود: در صورت عدم رغبت عمومی نه تنها تعطیلی استخر قابل پیش‌بینی خواهد بود بلکه تأمین هزینه‌های جانبی استخر را نیز با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرخه بابیان اینکه بر اساس قوانین می‌بایست بهره‌برداری استخر از طریق مزایده انجام و سپس این کار به بخش خصوصی واگذار شود، ابراز داشت: روند اداری واگذاری استخر به بخش خصوصی نیز در دست اقدام است.

مؤیدی زاده بابیان اینکه از حدود پنج روز قبل موتورخانه آن روشن و آب استخر نیز گرم شده است، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان امکان استفاده شهروندان هر چه سریع‌تر از این مکان فراهم شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری سرخه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه مرمت، نگهداری و ساماندهی آثاری مانند پل‌های تاریخی با کمک شهرداری انجام می‌شود گفت: اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

حمیدرضا محققیان با اشاره به ترک‌های ناشی از نشست یا فرونشست در بنا‌های تاریخی اصفهان افزود: تحقیقات و مطالعاتی در این خصوص انجام شده است، اما نیازمند اعتبارات و بودجه کافی است تا مرمت این آثار در دستور کار قرار گیرد.


او با تاکید بر اینکه مسجد سید اصفهان نیاز به مرمت دارد، گفت: تاکنون اقداماتی به کمک مدیریت استان و شهر در این راستا انجام شده و اداره کل میراث فرهنگی نیز بودجه‌ای را برای این کار اختصاص داده است.

محققیان افزود:  حفظ و مرمت بنا‌های تاریخی با مالکان آن است، با این حال اداره کل میراث و شهرداری اعتباری را برای مرمت مسجد سید اختصاص داده‌اند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود
  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • آیا حمام کردن و یا شنا در استخر، روزه را باطل می‌کند؟
  • مسافران نوروزی برای اسکان به اماکن سرپوشیده هدایت می‌شوند