Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:45:21 GMT

عدم پرداخت دستمزد ۲ هزار مددکار شاغل در بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۲۳۵

عدم پرداخت دستمزد ۲ هزار مددکار شاغل در بخش خصوصی

علی همت محمود نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم پرداخت دستمزد مددکاران بخش خصوصی گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ نفر از مددکاران و بخش خصوصی در کشور دستمزد خود را دریافت نکردند در حالی که بهزیستی ۱۰ هزار پرونده را برای بررسی کارشناسی به بخش خصوصی واگذار کرده است.

به گفته وی، هم اکنون هفت ماه است که مددکاران بخش حقوق دستمزد و بیمه خود را دریافت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق معلولان از رئیس سازمان بهزیستی خواست تا نسبت به پرداخت حقوق مددکاران بخش خصوصی دستورات لازم را صادر کند.

محمود نژاد تاکید کرد: در حالی که هزینه مددکاران مربوط به بخش توانبخشی و معلولان حتی به ۵۰ درصد هزینه‌های مددکاران بخش اجتماعی نمی‌رسد ولی این افراد زحمتکش هنوز منتظر دستور رئیس سازمان بهزیستی برای پرداخت حقوق و مزایای خود هستند.

کد خبر 4854847 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: معلولان بهزیستی شهرداری تهران شورای شهر تهران 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی سازمان تامین اجتماعی آتش نشانی قوه قضائیه انقلاب اسلامی ایران پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی مددکاران بخش بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت

محمدی فلاح گفت: در طرح پرستاری خانواده محور به هر نفر ۲۱میلیون ریال پرداخت می شود .

وی گفت : تعداد مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی البرز از ۱۹ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به ۲۵ هزار و ۲۱۵ نفر در آغاز سال جاری افزایش یافتند.

محمدی فلاح بیان کرد: میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ به نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و این افزایش با مستمری فروردین ماه پرداخت می شود .

مدیرکل بهزیستی استان البرز یاد آورشد: امسال نیز اعتبارات خرید تجهیزات توانبخشی شامل انواع ویلچر سمعک واکر توالت فرنگی عصا ساعت نابینایان حدود ۱۰۰ درصدرشد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

محمدی فلاح اظهار کرد: برای اولین بار ۲۰ ویلچرکربنی فوق سبک با صرف ۱۱ میلیارد ریال برای افراد با معلولیت جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی تولید شرکت های دانش بنیان در استان البرز تامین شده است.

 

 

    باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲