Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادیوم سردار جنگل رشت پس از بارش برف روزهای اخیر با وضعیت بسیار بدی مواجه شده است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ دسته اول فوتبال که قرار بود فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود، برای دومین بار متوالی در این هفته به دلیل وضعیت بد ورزشگاه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه سردار جنگل که میزبان دیدارهای خانگی تیم‌های سپیدرود و داماش گیلانیان در لیگ دسته اول است، پس از بارش برف سنگین هفته گذشته با وضعیت بسیار بدی مواجه شده و با شکستن فنس‌های اطراف ورزشگاه، حیوانات اهلی نیز به داخل این استادیوم وارد شده‌اند.

شکستگی سقف نیمکت ذخیره‌ها، آب گرفتگی رختکن و یخ‌زدگی برف‌های روی چمن و سکوها مشکلات دیگر استادیوم سردار جنگل هستند و با شرایط کنونی به نظر نمی‌رسد این ورزشگاه حتی برای دیدار هفته آینده (یکشنبه - 4 اسفند ماه) تیم داماش مقابل مس رفسنجان نیز آماده شود.

لغو دوباره دیدار سپیدرود - سرخپوشان/ برنامه هفته بیست‌و‌ششم تغییر کرد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال داماش گیلانیان سپیدرود رشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال داماش گیلانیان سپیدرود رشت فوتبال تیم فوتبال داماش گیلانیان سپیدرود رشت ورزشگاه سردار جنگل پس از بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • هفته سوم آوریل؛ از درمان وزوز گوش تا قصه آتش و انسان
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد