Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: ۱۰۸ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی دریافت دفترچه بیمه "طرح پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی" در استان هستند.

نادر نانبخش امروز ۲۸ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۰۸ هزار و ۸۰۰ نفر در استان متقاضی دریافت دفترچه اولیه بیمه سلامت بوده و برای آزمون وسع طرح پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی معرفی شدند، افزود: از این تعداد دهک ۷۳ هزار و ۵۴۲ نفر مشخص ، برای ۳۶ هزار و ۷۹۳ نفر از ۶۸ درصد متقاضیان، پیامک ورود به آزمون وسع ارسال و دفترچه ۱۵ هزار و ۴۷ نفر نیز در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار کرد: طبق برآورد انجام شده ۵ درصد از جمعیت استان فاقد هرگونه بیمه هستند.

نانبخش با اشاره به ارائه خدمت نسخه نویسی الکترونیکی در استان با تاکید براینکه باید تا پایان شهریور آینده ۱۰۰ درصد شهرستانها در استان تحت پوشش این خدمت قرارگیرند، خاطر نشان کرد: تاکنون این خدمت در ۸ شهرستان اجرایی شده و به زودی با عملیاتی شدن آموزشهای لازم در این راستا و اجرای طرح مذکور در مهاباد و خوی تعداد شهرستانهای تحت پوشش به ۱۰ مورد خواهد رسید.

مدیرکل بیمه سلامت استان  در خصوص نسخه نویسی الکترونیکی نیز یادآور شد: ۱۲۴۱موسسه فعال در استان طرف قراردارد با بیمه سلامت برای ارائه این خدمت هستند که از این تعداد ۳۳۵مورد داروخانه،۴۶ مرکز تصویربرداری  و بیش از ۶۰۰ مطب به ارائه خدمت مذکور می پردازند.

وی به پرداخت بدهی های این سازمان به موسسات و بیمارستانهای طرف قرارداد در استان افزود: عمده بدهی شهریور ۹۸ به بیمارستانهای دولتی دانشگاهی پرداخت و در خصوص مراکز غیر دولتی و دانشگاهی نیز بدهی آبان ماه داروخانه ها و عمده معوقه سایر موسسات شهریور سال جاری نیز پرداخت شده است./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

راه اندازی نسخه‌نویسی الکترونیکی در تمام شهرستان‌های کرمانشاه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود

جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یک سال تمدید می‌شود.

مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: سازمان بیمه سلامت ایران

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد