Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-استنشاق گاز مونوکسید کربن در برخی از اتاق‌های یک مهمانپذیر در مشهد موجب آسیب تنفسی برای جمعی از مسافران آن شد.

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان به مسافران حادثه دیده در یک مهمانپذیر در بولوار طبرسی جنوبی شهر مشهد خبر داد.

محمد جواد سبحانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی مسافر در یکی از مهمانپذیرها در محدوده مرکزی شهر مشهد، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه ۴۴ را به محل حادثه اعزام کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل و بررسی میدانی دقیق از داخل این مهمانپذیر مشخص شد تعدادی از مسافرین که همگی دختر بوده و از یکی از شهرهای کشور به مشهد سفر کرده بودند به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن با علائم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده بودند که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ تعدادی از حادثه‌دیدگان به وسیله‌ای تعدادی آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و جمعی دیگر نیز در محل درمان شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد سبحانی با اشاره به این که «در برخی اتاق‌های این مهمانپذیر میزان گاز منتشر شده حدود 55 ppm بوده»، عنوان کرد: بررسی های دقیق تر برای علت و منشاء گازگرفتگی این افراد در این مهمانپذیر با توجه به نداشتن ایمنی‌های لازم محل، توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

گفتنی است؛این مهمانپذیر را به دلیل ناایمن بودن خطرناک اعلام و با حضور عوامل انتظامی و قضایی در محل این مکان موقتاً پلمب شد.

همچنین علیشاهی، مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با تایید این خبر گفت: تعداد ۱۵ نفر از مصدومان با چهار آمبولانس به دو بیمارستان هاشمی نژاد و امام رضا(ع) منتقل و ۲۷ نفر دیگر نیز در محل درمان شدند

رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش نشانی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر