Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طرح " کار آموز کارآفرین "برای نخستین بار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ، محمد سلیم عباسی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با بیان این خبر افزود: طرح کار آموزی در محیط کار که بر مبنای شایستگی های شغلی است و کار آموزان در محیط واقعی کار آموزش های مرتبط شغلی ارائه می شود، در گذشته نیز به نام طرح استاد شاگردی اقداماتی در این خصوص صورت گرفته بود که با اصلاحاتی در طرح جدید بنام طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی اجرا می گردد و موجب اشتغال پایدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی گفت: در این راستا بعد از اجرای دوره "درود گری " در مرکز آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون شهرستان ارومیه ، به منظور آشنایی کار آموزان با بازار کار، کار آموزان مهارت آموخته به مدت سه هفته تحت نظارت مربی مربوطه در محیط واقعی کار تحت آموزش های مهارتی تکمیلی قرار گرفتند.
در این مرحله کار آموزان ضمن آشنایی با فنون بازار کار واقعی، و فراگیری فنون مشتری مداری ، آمادگی لازم جهت ورود به بازار و ایجاد کسب و کار را کسب نمودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش فنی و حرفه ای کار آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اردوی عملی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اردوی عملی میدان تیر دانش آموزان سطح شهرستان اراک صبح امروز در میدان تیر شهدای بسیج اراک برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در این اردوی عملی حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان سطح شهرستان اراک از یکم تا سی ام اردیبهشت در این دوره شرکت می‌کنند.

سرهنگ مهجوری افزود: این رزمایش با عنوان رزمایش «به سوی قله» و با حضور دانش آموزان نسل حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است. 

او گفت: طرح درس این دوره، جهاد امیدآفرینی و اجرای تمرینات تاکتیکی، مهارت‌های تیراندازی، کافه گفتگو و بازی‌های گروهی است. 

این طرح برای دختران و پسران در مراکز آموزش و دهکده مقاومت برگزار می‌شود. این دوره سومین دوره عنوان است و حدود ۲۴ هزار دانش آموز در سطح استان این آموزش را فرا خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان