Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:50:29 GMT

آلودگی هوای اصفهان رو به کاهش است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۵۷۶

آلودگی هوای اصفهان رو به کاهش است

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت هوای امروز اصفهان (دوشنبه ۲۸ بهمن ماه) برای گروه های حساس ناسالم است.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در بعضی از نقاط پر ترافیک شهر از جمله خیابان استانداری و میدان امام حسین(ع) اندکی غلظت آلاینده ها بیشتر است، اما در مجموع اوایل صبح امروز وضعیت هوا نامساعد و میانگین شاخص کیفیت هوا ۱۳۴ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آلودگی هوا تا ظهر امروز برطرف می شود و شاخص کیفیت هوا کاهش می یابد، ادامه داد: همچنین بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد خواهیم بود.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ایستگاه های پایش دائم، برحسب شاخص کیفیت هوا (AQI) با شاخص ۱۴۱، ناسالم برای گروه های حساس است.

بر این اساس، کیفیت هوای اصفهان در میدان احمدآباد در ۲۴ ساعته منتهی به ساعت ۷ با شاخص ۱۵۳ ناسالم برای عموم بود. شاخص کیفیت هوا در خیابان دانشگاه ۱۴۱، خیابان رودکی ۱۳۹، خیابان پروین و استانداری ۱۳۷ و ناسالم برای گروه های حساس بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آلودگی هوا محیط زیست برای گروه های حساس شاخص کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای نهبندان در وضعیت ناسالم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ساعت ۱۰ صبح، کیفیت هوای نهبندان با شاخص ۱۶۱ در وضعیت ناسالم قرار گرفت.

کارشناسان توصیه می‌کنند گروه‌های حساس در این شهرستان‌ها از تردد در خیابان‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای نهبندان در وضعیت ناسالم