Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحیدرضا محمود زاده معاون بازرگانی سازمان صمت استان فارس با اشاره به ذخیره‌سازی میوه و کالا‌های ضروری ویژه نوروز ۹۹ گفت: در سردخانه‌های استان میوه‌هایی مانند سیب و پرتقال ذخیره‌سازی شده و از نظر تامین میوه شب عید با کمبود روبه‌رو نیستیم.

او، با اشاره به دیگر کالا‌های اساسی و ضروری بیان کرد: مجوز‌های لازم اقلامی از جمله شکر، مرغ، برنج، گوشت قرمز دریافت و سهمیه استان فارس برای تنظیم بازار مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده با بیان اینکه به‌دلیل ثبات و حفظ آرامش بازار در حال حاضر نمی‌توان میزان سهمیه را به صورت آماری ارائه داد، تصریح کرد: از هفته گذشته توزیع این اقلام ضروری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و با شروع اسفندماه سهمیه در شبکه‌های توزیع بیشتر می‌شود تا مردم برای تامین این کالا‌ها مشکلی نداشته باشند.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان فارس با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین میوه و کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد، افزود: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال علاوه بر شبکه‌های توزیع در واحد‌های صنفی منتخب و تعاونی‌های ادارات نیز انجام می‌شود.

او، اضافه کرد: بازرسان بخش نظارت اصناف و سازمان صمت بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری‌ها نظارت دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به سازمان مراجعه کنند.

محمود زاده اظهار کرد: در میادین میوه و مراکز کالا‌های اساسی نیز گشت‌های بازرسی و نظارت حضور فعال دارند تا مانع سوء استفاده یا تخلف شوند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تنظیم بازار میوه شب عید کالاهای ضروری میوه و کالا کالا های اساسی ذخیره سازی استان فارس سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره آب می‌تواند فرصت مناسبی برای رفع تنش آبی در این منطقه باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند