Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:19:04 GMT

کاندیدا شدن برای خدمت به مردم ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۸۸۵

کاندیدا شدن برای خدمت به مردم ارزشمند است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: کاندیدا و داوطلب شدن برای خدمت به مردم درصورتی‌که متناسب با آن جایگاه توانمندی وجود داشته باشد، اقدامی بسیار پسندیده و ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در همایش حماسه رأی اولی‌های استان سمنان در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش، با بیان اینکه انتخابات عرصه‌ای است که افراد خود را برای قرار گرفتن در جایگاهی از حکومت داوطلب می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما نیز وسیله‌ای هستیم تا با قرار گرفتن در پای صندوق‌ها، در عزت بخشیدن به کاندیدا، دست خداوند باشیم و باید به این مهم توجه کنیم تا به افرادی که رأی می‌دهیم متناسب با جایگاهی که برای آن داوطلب شدند، تخصص، توانایی، دانایی، دانش و ویژگی‌های متناسب با آن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدای سخن با دانش آموزان و رأی اولی‌های استان، به آغاز داستان‌های کودکانه و عبارت «یکی بود، یکی نبود» اشاره داشت و گفت: در واقع این عبارت اشاره به خداوند متعال دارد که تک، واحد و یکتا بود و بزرگی و عظمت آن بی‌نهایت است و هیچ عمل و حرکتی بدون اراده خداوند امکان‌پذیر نخواهد شد.

خجسته پور در ادامه با اشاره به آیه قرآنی «تُعَزُّ مَن تَشاء و تُزِلُّ مَن تَشاء»، گفت: خداوند اگر بخواهد عزت و اگر نخواهد نیز ذلت به بندگان خود می‌دهد، اما بخشیدن این عزت و ذلت ویژگی‌ها و زمینه‌هایی دارد و در چارچوب و قالب سُنت خدا صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: توکل و سعی در کنار هم، سُنت خداوند است و اگر در این سُنت قرار بگیریم و به معنای واقعی کلمه به آن عمل کنیم، یقیناً عزت خداوند نصیب ما خواهد شد و در غیر این صورت ذلت برای ما به همراه خواهد داشت.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه سُنت خداوند به هیچ عنوان تغییرپذیر نیست، به زندگی و داستان حضرت یوسف (ع) اشاره داشت و افزود: زمانی که حضرت یوسف (ع) توکل به خداوند که یکی از رکن‌های اصلی سُنت خداوند است را در زندان فراموش کرد و به بنده خدا متوصل شد، خداوند به او عزت آزادی را عطا نکرد، اما زمانی که خواب پادشاه مصر را تعبیر کرد، برای کمک و رسیدگی به امورات مردم برای عبور از خشکسالی و قحطی، خود را برای انتخاب کاندید قرار داد و از خود نیز با ویژگی‌های حافظ، امانت‌دار بودن و دانایی و تدبیر به همراه تخصص تعریف کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به داستان حضرت هاجر (س) و حضرت اسماعیل (ع) نیز در ادامه اظهار داشت: حضرت هاجر (س) زمانی که خود و فرزند خود را در بیابانی بی‌آب و علف و فرزندش را تشنه و بی‌تاب دید، با توکل به خداوند در پی دستیابی به آب، سعی کرد و بر طبق سُنت خداوند، ایزد منان نیز به او عزت داد و آب گوارا را از زمین جوشاند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار داشت: زمانی که سعی در کنار توکل با هم قرار بگیرد، موفقیت و پیروزی حاصل خواهد شد، چراکه در سُنت خداوند تغییر و تبدیلی نیست، خداوند به بندگان خود که در این راه و طریقت قرار بگیرند، عزت می‌بخشد.

وی  تأکید کرد: کاندیدا و داوطلب شدن برای در اختیار گرفتن مقامات یک حکومت برای خدمت به مردم درصورتی‌که متناسب با آن جایگاه توانمندی وجود داشته باشد، صد البته که اقدامی بسیار پسندیده و ارزشمند است و انشالله با حضور شما رأی اولی‌ها و مشارکت پرشور و حماسی مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در دوم اسفندماه سال جاری خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تمامی آحاد مردم و به‌ویژه رأی اولی‌ها، دست خداوند برای عزت بخشیدن به کاندیداها و انتخاب فرد اصلح در پای صندوق رأی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان سمنان ستاد انتخابات اجتماعی رئیس ستاد انتخابات استان برای خدمت به مردم متناسب با آن استان سمنان رأی اولی ها داوطلب شدن ویژگی ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت