Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@07:45:43 GMT

هواپیمای صهیونیستها بر فراز آسمان سودان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۸۸۸

هواپیمای صهیونیستها بر فراز آسمان سودان

گزارش های محلی حاکی از این است که برای اولین بار ، یک هواپیمای متعلق به رژیم صهیونیستی در حریم هوایی کشور سودان پرواز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، گزارش های محلی حاکی از این است که برای اولین بار ، یک هواپیمای متعلق به رژیم صهیونیستی در حریم هوایی کشور سودان پرواز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اقدام پس از ملاقات اخیر نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو و رئیس شورای حاکمیت سودان ، عبدالفتاح البرهان در اوگاندا صورت گرفته است. ظاهراً مقامات سودانی درصدد عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند.

 

برهان پس از این جلسه به خبرنگاران گفت: دیدار من با نخست وزیر بنیامین نتانیاهو با هماهنگی با ایالات متحده صورت گرفت.

 

این خبر در حالی منتشر شده است که صدها نفر از مردم سودان هفته گذشته در خارطوم پایتخت این کشور علیه سفر احتمالی بنیامین نتانیاهو به این کشور تظاهرات کردند. بسیاری از احزاب اسلامی در این کشور ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کردند.

 

جنبش سودانی در دفاع از شريعت از دولت خواسته است هرگونه رابطه با رژیم صهیونیستی را رد کند.

 

مردم در خیابانهای خارطوم شعارهایی علیه عبدالفتاح البرهان نخست وزیر ، عبدالله حمدوک ، و همچنین وزیر دادگستری ، نسرین الدین عبد الباری سر دادند و خواستار استعفای آنها شدند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت سودان سودان رژیم صهیونیستی رابطه با رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌اعتمادی جنگ سالاران رژیم صهیونیستی به یکدیگر

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز سه شنبه به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد که سرکردگان شورای جنگی اسرائیل به یکدیگر اعتماد ندارند و روابط آنها با کینه‌ها و اختلاف نظر‌ها اداره می‌شود که بر مسائل اصلی جنگ تأثیر می‌گذارد.

براساس گزارش الجزیره، این روزنامه نوشت که انتظار می‌رود اختلافات بین سرکردگان شورای جنگ که متشکل از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتس رئیس سابق ارتش بر سر قدرت، بر تصمیم رژیم صهیونیستی پس از عملیات ایران تأثیر بگذارد.

او توضیح داد که این سه جنگ‌سالار در مورد چگونگی پاسخ به اولین عملیات مستقیم ایران به اراضی اشغالی که تعیین می‌کند آیا جنگ غزه به یک نبرد منطقه‌ای بزرگتر با تهران تبدیل می‌شود یا نه، اختلاف نظر دارند. به نوشته این روزنامه، منابع صهیونیستی اشاره کردند که ماهیت رابطه بین این سه مرد، خطر «تخمین نادرست وضعیت» در مورد درگیری ایران و صهیونیست‌ها را افزایش می‌دهد.

این روزنامه به نقل از گیورا ایلند، مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، تأیید کرد که عدم اعتماد بین این سه فرد در بحبوحه تلاش‌های گالانت و گانتس برای کنار گذاشتن نتانیاهو از تصمیم‌گیری‌ها و اصرار نتانیاهو بر هدایت جنگ، بسیار واضح است.

مقامات صهیونیستی همچنین به این روزنامه گفتند که نتانیاهو، گالانت و گانتس را در مورد تصمیمات خود در مورد پرونده‌های اصلی مذاکرات، ورود کمک‌ها به غزه و عملیات نظامی در این نوار مطلع نکرده است. این مقامات گفتند که نخست وزیر صهیونیست‌ها می‌خواست یک مسئول در غزه را منصوب کند که مستقیماً به دفتر او گزارش دهد و وزیر جنگ را دور بزند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • ترکیه: نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • بی‌اعتمادی جنگ سالاران رژیم صهیونیستی به یکدیگر
  • وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد | به ۳۲ کشور پیام دادم و ...