Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:23:26 GMT

فروش ۱۰۰ میلیون دلاری «جومانجی» در باکس آفیس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۹۸۴

فیلم سینمایی «جومانجی ۲» با نام فرعی «مرحله بعدی» با بازی « دواین جانسون » بازیگر مطرح سینمای هالیوود در اکران خود در سینماهای هالیوود در سال ۲۰۲۰ با فروشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار در رتبه چهارم جدول فروش کلی ایستاد. 

اخبار فرهنگ و هنر - دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سال لونگوباردو» و «دارین فراررو» از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه دوم جومانجی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس اعلام کمپانی کلمبیا پیکچرز با توجه به طولانی شدن روند فیلمبرداری اثر، این فیلم که در ابتدا قرار بود ماه جولای ۲۰۱۹ اکران شود با تاخیر در تاریخ ۱۳ دسامبر اکران شد.

این نسخه از فیلم جومانجی با نام جومانجی ۲ به بازسازی نسخه اول پرداخته و «دواین جانسون» بازیگر معروف سینمای هالیوود با لقب «راک» ادامه دهنده راز‌های «رابین ویلیامز» فقید در این اثر سینمایی است.

« رابین ویلیامز » بازیگر جومانجی که با حضور در این فیلم محبوبیت فراوانی را پیدا کرده بود بر اثر افسردگی دست به خودکشی زد.

ژانر این فیلم فانتزی بوده و جیک کاسدان پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم جومانجی را بر عهده دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دواین جانسون جومانجی رابین ویلیامز سینمای هالیوود دواین جانسون جومانجی 2 دواین جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ رژیم صهیونیستی در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید.

به گزارش ایسنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این حجم از نفرت در دانشکده‌هایمان گسترش یابد. این اقدام باید همین جا متوقف شود. آنهایی که این خشونت را سازماندهی کرده‌اند باید دستگیر شوند.»

وی افزود: «ما از رئیس دانشگاه کلمبیا می‌خواهیم اگر نمی‌تواند به این هرج‌مرج فورا خاتمه دهد، از سمت خود استعفا کند. من به عنوان رئیس مجلس نمایندگان، نسبت به این موضوع متعهد هستم و کنگره سکوت نخواهد کرد.»

مایک جانسون پس از دیدار با رئیس دانشگاه کمبیا با جمعیت معترض مواجه شد که ضمن هو کردن به او گفتند: «از اینجا گمشو! ما به تو گوش نمی‌دهیم مایک؛ گند زدی!»

معترضان به جنگ غزه هم‌چنین در حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا فریاد «فلسطین را آزاد کنید» سر دادند.

جانسون گفت که قصد دارد از جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بخواهد در صورت لزوم علیه اعتراض‌ها اقدامات اجرایی انجام دهد: «اگر این اعتراضات به سرعت مهار نشود و این تهدیدها و ارعاب متوقف نشود، گزینه گارد ملی وجود دارد.»

جانسون گفت: پیام من به دانشجویان داخل اردوگاه این است: به کلاس برگردید. از هدر دادن پول والدین خود دست بردارید.

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ خیلی زود به دیگر دانشگاه‌ها  در دیگر ایالات آمریکا کشیده شد و همچنان به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود