Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@10:08:17 GMT

تشکیل جلسات تخصصی حفظ قرآن ویژه بانوان در سوسنگرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۰۳۲

تشکیل جلسات تخصصی حفظ قرآن ویژه بانوان در سوسنگرد

شعبه بیت‌الاحزان سوسنگرد جلسات تخصصی حفظ قرآن کریم ویژه بانوان برگزار کرده است.

حمید عجیلی‌پور، مسئول شعبه بیت‌الاحزان سوسنگرد در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: این شعبه در حال حاضر، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن ویژه بانوان را در برنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه جلسات حفظ بانوان زیر نظر یکی از بانوان حافظ کل شهرستان در حال برگزاری است، گفت: این جلسات روزهای فرد در سوسنگرد، منطقه نود دستگاه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان در مقاطع سنی مختلف از دانش‌آموز تا بزرگسال در این جلسات حضور پیدا می‌کنند

عجیلی‌پور با اشاره به علاقه‌مندی و اشتیاق بانوان نسبت به حفظ قرآن گفت: در میان شرکت‌کنندگان اقشار فرهنگی نیز حضور پیدا می‌کنند.

مسئول شعبه بیت‌الاحزان سوسنگرد اظهار کرد: تاکنون 6 نفر از بانوان شرکت کننده در این جلسات موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند و 20 نفر دیگر نیز چند جزء از قرآن کریم را حفظ کرده و در این مسیر فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا بیت الاحزان حضرت زهرا شعب بیت الاحزان سوسنگرد قرآن ویژه بانوان حفظ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم صنایع پارس جنوبی در قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی خواستار تأسیس و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و جنرال وزارت نفت در استان بوشهر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با  تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و با قدردانی از تلاش این سازمان در عرصه‌های مختلف تولید، اشتغال و اقتصاد اظهار داشت: بخشی از اقتدار بین‌المللی و قدرت ملی ایران اسلامی مرتبط با منطقه ویژه پارس جنوبی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر منطقه پارس جنوبی را یک منطقه مهم در ابعاد اقتصادی و اجتماعی دانست و بیان کرد: یکی از فرصت مهم و فوق‌العاده اجتماعی عسلویه زندگی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی با اتحاد و همدلی است که در امنیت منطقه اثرگذار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرستان عسلویه و منطقه پارس جنوبی برای همه مردم جهان شناخته شده است اضافه کرد: صنایع و تأسیسات پارس جنوبی تاثیرگذاری بالا دارد و سبب آفرینش قدرت و اقتدار است.

امام جمعه بوشهر فعالیت کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس را راهبردی، اساسی و بنیادی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی مردم منطقه از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باید توجه ویژه‌ای به منطقه پیرامونی در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و دیگر عرصه‌ها شود.

وی توجه به مناطق پیرامونی صنایع پارس جنوبی را سبب ارتقای اقتدار صنعت دانست و تأکید کرد: توجه به مبلمان شهری، روستایی، فضای سبز، امکانات زیرساختی، آب، برق، گاز، مراکز درمانی و اقتصادی مناطق پیرامونی صنعت، فضای توسعه‌ای مهمی ایجاد می‌کند.

صفایی بوشهری باتأکید بر توجه ویژه به حفاظت محیط زیست منطقه پارس جنوبی گفت: باید در این عرصه کار کارشناسی و دقیق انجام شود تا مردم از مشکلات زیست محیطی در امان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر آموزش مهارتی به جوانان منطقه را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مهارت جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها برای بکارگیری در صنایع مختلف یک اصل مهم محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر یکی از موارد مهم که وزارت نفت باید به آن توجه ویژه کند را ایجاد بیمارستان برای استفاده همگان دانست و تأکید کرد: تأسیس و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و جنرال وزارت نفت در استان بوشهر یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اقداماتی برای توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه و کنگان شده است گفت: با توجه به افزایش بیماران سرطانی باید ساخت بیمارستان تخصصی درمان بیماران سرطانی در دستور کار قرار بگیرد که در این راستا مرکز تخصصی غربالگری تشخیص سرطان در استان بوشهر ایجاد شده است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • رونق محافل خانگی قرآن در بافق 
  • رونق محافل خانگی قرآن در بافق
  • جلسات خانگی پُر فروغ قرآن کریم در بردسیر
  • رونق جلسات خانگی قرائت قرآن در سمنان
  • جلسات جز خوانی قرآن در روستای ویریج
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود