Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: این تیم می‌تواند شکست برابر تیم قطری را در لیگ قهرمانان آسیا جبران کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد زادمهر درباره دیدار پرسپولیس برابر الشارجه امارات اظهار کرد:

بازی سختی در انتظار پرسپولیس است اما این تیم قطعا پتانسیل این را دارد که با دست پر از امارات برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی در لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس شکست خورد اما قطعا این شکست درس بزرگی برای بازیکنان و کادر فنی خواهد بود و آن‌ها این فرصت را دارند که در بازی‌های آینده شکست برابر الدحیل را جبران کند. من فکر می‌کنم اتفاقاتی در بازی برابر تیم قطری رخ داد که در آینده نباید تکرار شود. بازیکنان باید با تمرکز بالا کار خودشان را در زمین انجام بدهند تا بتوانند با برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام می‌دهند موقعیت گل ایجاد کنند و به گل برسند.

محمد زادمهر افزود:

در بازی قبلی پس از دو گلی که پرسپولیس دریافت کرد تیم شجاعانه و بی‌محابا حمله کرد و فوتبال بهتری ارائه کرد. اما متأسفانه به گل نرسیدند و در نهایت تیم با شکست روبرو شد. قطعا در بازی فردا پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به قبل خواهد داشت چرا که این تیم بازیکنانی دارد که می‌داند چقدر توقع از آن‌ها بالاست. پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و الان همه انتظار دارند بتواند این جام را فتح کند.

محمد زادمهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه چه تفاوتی میان کالدرون و گل محمدی است، گفت:

با شناختی که از یحیی گل محمدی دارم او بهتر از کالدرون عمل خواهد کرد چرا که فرهنگ فوتبال ایران را می‌شناسد و از نظر سنی هم از مربی آرژانتینی جوان‌تر است و بهتر می‌تواند فکر کند. او بسیار باهوش است چون زمانی که من سرپرست تیم ملی بودم و گل محمدی بازیکن این تیم بود گاهی سوال‌های ریاضی و هوش طرح می‌کردم و گل محمدی بهتر از هر کس این سوالات را حل می‌کرد.

محمد زادمهر در پایان درباره مشکلات مالی که باشگاه پرسپولیس دچار آن شده است نیز گفت:

من در باشگاه نیستم و خیلی از ریز مباحث اطلاعی ندارم بنابراین نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی داشته باشم که مشکل کجاست اما به اعتقاد من باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید هر چه زودتر به بخش خصوصی واگذار شوند تا پس از واگذاری، مباحث تأمین مالی آن‌ها راحت‌تر انجام شود. وقتی باشگاه‌ها دولتی هستند پروسه زیادی برای جذب اسپانسر باید طی شود اما باشگاه‌های خصوصی در انجام کارهای خود دستشان باز است و بهتر می‌توانند منابع مالی را تأمین کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس محمد زادمهر یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا محمد زادمهر گل محمدی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در بازی معوقه هفته هفدهم  لیگ برتر فوتبال و دربی اصفهان امروز (روز چهارشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 طلایی پوشان اصفهان در حالی به مصاف همشهری خود می‌روند که در ۲ هفته اخیر برابر ۲ تیم قعر جدولی صنعت نفت آبادان و نساجی یک شکست و یک تساوی به دست آوردند و با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و  از کورس قهرمانی جا ماندند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با برد در دربی اصفهان روند ناکامی‌های خود را قطع کرده  و با هواداران خود آشتی کنند و جایگزین تراکتور در رتبه سوم جدول رده بندی شوند.   

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان تحت فشار قرار دارد و هواداران اصفهانی در بازی با نساجی شعار‌هایی علیه این مربی دادند و او به خوبی می‌داند که در صورت ناکامی در  دربی اصفهان شاید به سرنوشت خمز سرمربی خارجی تراکتور دچار شود.  

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با برد پرگل برابر تیم تراکتور روند ناکامی‌های خود را قطع کرد و اولین برد خود را در سال جدید به دست آورد. این تیم اصفهانی با این برد روحیه بخش برابر سپاهان  در دربی اصفهان صف آرایی می‌کند.  

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند با بردن دربی اصفهان همچنان جایگاه خود را در میانه جدول حفظ کنند، اما کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود دارند.  

البته سپاهانی‌ها در دربی اصفهان آمار خوبی در اختیار دارند و آنها در ۲۳ دربی پیروز شدند و  در ۱۱ بازی هم شکست  خورده اند. همچنین ژوزه مورایس در دربی اصفهان هیچ گاه بازنده نبوده و ۲ برد و یک تساوی در کارنامه اش دارد، اما محمد ربیعی برعکس مورایس نتایج خوبی در دربی اصفهان نگرفته است. او در ۸ تقابل با سپاهان، ۶ بازی را شکست خورده و فقط یک بار پیروز شده است.  

بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید و ذوبی‌ها اکنون به دنبال جبران آن شکست هستند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد