Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید قاسم موسوی گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات توانبخشی هلال احمر این استان در دهه فجر برای ۱۰۴ نفر با با ۱۰ درصد تخفیف ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات توانبخشی هلال احمر در این استان از 12 تا 22 بهمن کل تخفیف ارائه شده برای مراجعه کنندگان به ارزش بیش از 18 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید قاسم موسوی تاکید کرد: خدمات توانبخشی برای هموطنان در شهرستان های زنجان، خدابنده و طارم به طور مستمر در روزهای هفته بجز روزهای تعطیل برای مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد که در دهه فجر هزینه این خدمات با تخفیف بیان شده انجام شد.

 

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این خدمات شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ارتز، پروتز و کفش طبی می باشد.

 

موسوی یادآوری کرد: در مرکز جامع توانبخشی شهرستان زنجان مراجعه کنندگان دهه فجر از خدمات ارتز و پروتز بهره شدند که این تعداد 27 نفر بودند.

 

وی ادامه داد: 61 نفر نیز خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتاردرمانی را در این مدت بیان شده با تخفیف دریافت کرده اند.

 

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی می توانند روزانه در 2 نوبت صبح و بعدازظهر با مراجعه به مرکز توانبخشی هلال احمر واقع در هنرستان، خیابان سوم شعبان خیابان شهید اول این خدمات را دریافت کنند.

 

موسوی خاطرنشان کرد: خدمات توانبخشی در شهرستان های خدابنده و طارم نیز در جمعیت هلال احمر فقط  نوبت صبح ارائه می شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمات توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان دهه فجر توانبخشی هلال احمر مراجعه کنندگان خدمات توانبخشی معاون بهداشت دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس