Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل اصغرپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رای گیری در این شهرستان در ۷۷ شعبه اخذ رای صورت می گیرد که از این تعداد ۷۶ شعبه به صورت ثابت و یک شعبه سیار است و تمام حوزه های انتخابیه آنلاین خواهد بود.

وی ادامه داد: از ۷۷ شعبه اخذ رای ۳۴ شعبه شهری(۳۳ شعبه در عجب شیر و یک شعبه در جوانقلعه) و ۴۳شعبه روستایی (۲۳ شعبه مربوط به بخش قلعه چای و ۲۰ شعبه مربوط به بخش مرکزی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغرپور درصد جمعیعت کل شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات را ۷۲درصد بیان کرد و افزود: صیانت از آرای مردم و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران و برگزاری انتخاباتی بی‌طرفانه از برنامه‌ها و اولویت مجریان انتخابات امسال است.

فرماندار عجب شیر عوامل اجرایی و نظارتی در شهرستان عجب شیر را یک هزار و ۴۰۰ نفر عنوان و اظهار کرد: از تمام امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان عجب شیر برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی نقص بهره گیری شده و مشارکت گسترده مردم، حماسه‌ای در تاریخ ایران برجای خواهد گذاشت.    

اصغرپور ضمن ابراز امیدواری از حضور حداکثری مردم عجب شیر در انتخابات دوم اسفند ۹۸، گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط در سایه امنیت ملی و نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

در حوزه انتخابتی مراغه و عجب شیر ۵۹ نفر کاندیدا ثبت نام کرده بودند که ۳۳نفر رد صلاحیت و ۲۶نفر تایید صلاحیت شدند و با توجه به انصراف یکی از نامزدها، ۲۵ نفر برای نشستن بر تک کرسی نمایندگی این حوزه انتخابیه رقابت خواهند کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی عجب شیر انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی عجب شیر انتخابات مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی عجب شیر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخاباتی عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران