Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@06:40:15 GMT

تمجید پسر ترامپ از عملکرد اقتصادی پدرش!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۳۷۸

تمجید پسر ترامپ از عملکرد اقتصادی پدرش!

به گزارش فاکس بیزینس، اریک ترامپ با بیان این که اقتصاد آمریکا به لطف سیاست های پدرش در شرایط بهتری قرار دارد گفت: رویای آمریکایی دوباره بازگشته و زنده است. این را به وضوح می توانید ببینید: شرکت های بزرگی در حال ظهور و موفق شدن هستند؛ منظورم این است که اوضاع اقتصاد آن قدر خوب است که با یک ایده ساده می توان به یک دستاورد فوق العاده رسید و یک شرکت نوپا را به یک برند شناخته شده تبدیل کرد، این ها به خاطر کارهایی است که پدرم انجام داده است!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اریک در ادامه سخنانش مدعی شد که نه تنها کسب و کارها که تمام ارکان اقتصاد آمریکا در شرایط بسیار بهتری قرار دارند: شاید برخی فکر کنند این ادعاها فقط جنبه سخنرانی تلویزیونی را دارند اما پدرم عمیقا می‌خواهد کشور را به جایی که سزاوارش است برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا در مسیر نارستی قرار داشتیم اما حالا این فرصت را داریم که همه چیز درست شود و همان طور که می دانید او به دستاوردهایی(در زمینه اقتصاد) رسیده که بی سابقه است.

پیش تر نخست وزیر فنلاند گفته بود که نظام اقتصادی کشورهای اسکاندیناوی نظیر فنلاند جای بهتری برای تحقق رویای آمریکایی در مقایسه با خود آمریکا است. یکی از اصلی‌ترین ایده های نظام رویایی اقتصادی که به رویای آمریکایی مشهور است، شانس برابر افراد برای تحقق آرزو ها و خواسته های خود است.

اریک در  ادامه با کنایه غیر مستقیم به این اظهارات نخست وزیر فنلاند گفت: ما همین حالا هم به دستاوردهای غیر قابل باوری رسیده ایم؛ رویای آمریکایی زنده است و قوی تر از گذشته ادامه خواهد داشت، می توانیم آن را محقق کنیم.

در شرایطی که نرخ بیکاری آمریکا به کمترین سطح نیم قرن اخیر رسیده و شاخص های بورسی نیز در یکی از بالاترین سطوح تاریخی خود قرار دارند، اقتصاد یکی از اصلی‌ترین مراکز مانور تبلیغاتی دولت ترامپ برای انتخاب مجدد وی در کارزار انتخاباتی نوامبر امسال است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ عملکرد اقتصادی اریک ترامپ رویای آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است

یک کارشناس برجسته انگلیسی روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا را بخصوص خطری برای اروپای شرقی دانسته و از اروپایی‌ها خواست برای استقلال در امنیت و دفاع از خود وارد عمل شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بن آنسل، استاد علوم سیاسی در کالج نوفیلد دانشگاه آکسفورد و یکی از کارشناسان برجسته دموکراسی بریتانیا در گفتگویی با روزنامه دی ولت آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تحولات بین المللی غرب اقتدار خود را از دست داده است گفت: غرب نسبتا قدرت خود را از دست داده است. قبل از سال 1989، حمله به غرب توسط قدرت‌های غیر غربی، امری عادی بود. سپس اتحاد جماهیر شوروی فروپاشید و ایالات متحده آمریکا خود را به عنوان قدرت مسلط تثبیت کرد. در آن زمان، بسیاری معتقد بودند که دموکراسی بالاخره پیروز شده است. اما اینطور نبود. کم کم روسیه و چین همزمان بالا رفتند و اوج گرفتند که این منجر به از دست رفتن نسبی قدرت جهانی در غرب شد، همانطور که امروز مشاهده می کنیم.

وی درباره خطرات روی کار آمدن مجدد ترامپ در آمریکا گفت: من معتقد نیستم ترامپ ساختار به اصطلاح دموکراسی آمریکا را تهدید می کند. او تصمیمی برای دور زدن کنگره یا محدود کردن حق رای نمی گیرد. اما او تهدیدی برای دموکراسی در اروپای شرقی است. او در صورت وقوع جنگ از استونی، لتونی یا لیتوانی دفاع نخواهد کرد. بنابراین کشورهای اروپایی باید وارد عمل شوند. اروپایی‌ها اکنون متوجه شده‌اند که دیگر نمی‌توانند به آمریکایی‌ها برای محافظت ازخود تکیه کنند. اروپای ها باید سال ها پیش، زمانی که ایالات متحده قبلاً در این باره شکایت می کرد، درباره معنای آن بحث می کردند. اما هیچ کس این شکایات را جدی نگرفت.

وی در ادامه همچنین به افزایش محبویت احزاب راست پوپولیستی در آستانه انتخابات اروپا پرداخته گفت: بسیاری از نارضایتی ها و بی اعتمادی در غرب از این واقعیت ناشی می شود که رشد اقتصادی در اکثر کشورها برای دو دهه راکد بوده است. سیاست ما در این شرایط منفی‌تر و توزیع‌کننده‌تر می‌شود. با توجه به این موضوع، خوشحال کردن مردم بسیار دشوار است، زیرا همه معتقدند که زندگی برای آنها سخت تر از والدینشان است.

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشتترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند