Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله شیوخی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ۲ محور از سمت تکاب باز است اما  محور دندی - تکاب از سمت زنجان و محور دوراهی ایران‌خواه از سمت دیواندره همچنان به علت کولاک شدید مسدود بوده و تردد در آنها ممنوع است.

وی بیان کرد: محور تکاب به دندی تا کیلومتر ۵۵  و محور تکاب به ایران‌خواه تا کیلومتر ۱۲ در حوالی روستای حیدرآباد بازگشایی شده و تردد امکان‌پذیر است اما به علت مسدود بودن این محورها در حوزه استحفاظی استان‌های زنجان و کردستان، آمد و شد خودروها در این محورها ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عملیات برف‌روبی و بازگشایی این محورها همچنان ادامه دارد اما به علت کولاک شدید در گردنه‌های سخت‌گذر امکان بازگشایی کامل جاده وجود ندارد.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب ادامه داد: رانندگان و شهروندان تا بازگشایی کامل محورهای تکاب - دندی و تکاب - دوراهی ایران‌خواه از تردد در آنها خودداری کرده و برای عزیمت به شهرهای استان‌های زنجان و کردستان از جمله دندی، سقز و دیواندره از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شیوخی افزود: بارش برف به‌صورت پراکنده از صبح امروز، شنبه در تکاب آغاز شده است و با توجه به احتمال تداوم بارش و کولاک شدید در جاده رانندگان برای تردد ایمن و کم خطر به‌طور حتم از زنجیرچرخ استفاده کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در منطقه‌ای کوهستانی و سردسیر و با جاده‌های برف‌گیر و سخت‌گذر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و زمستان‌هایی پربارش، طولانی و طاقت‌فرسا دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی ایران بارش برف زمستان مدیریت بحران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ایران خواه کولاک شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درخصوص سیلاب بهاری در مازندران گفت: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۷ محور روستایی شد.

وی افزود: باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

محمدی یادآور شد: این روستا‌ها باتوجه به شدت بارش‌های در بخش‌های بلده و آمل قرار دارند.

رگبار‌های بهاری طی روز گذشته همان‌گونه که پیش‌بینی شد اختلال در تردد، آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها، ریزش سنگ و سایر را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲