Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@12:49:52 GMT

ستاره استقلال عربستانی ها را ترساند!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۴۱۲

ستاره استقلال عربستانی ها را ترساند!

روزنامه عربستانی نسبت به سرعت بالای مهاجمان استقلال و قوت این تیم در ضربات ایستگاهی به تیم الاهلی هشدار داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان امروز دوشنبه و از ساعت ۱۹ در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در کویت به مصاف هم می‌روند. روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان با اشاره به شرایط این روزهای الاهلی و مطهری نوشت:

«الاهلی امیدوار است با کسب امتیازات کامل بازی با استقلال با هوادارانش آشتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی بعد از کنار رفتن کریستین گروس سرمربی سوئیسی و انتخاب مازن بهکلی به عنوان مربی موقت امیدوار به عبور از این وضعیت سخت است. بازگشت عمر السوما و یوسف البلایلی گزینه‌های بهکلی (سرمربی تیم) را در بازی امروز بیشتر می‌کند که در آرزوی کسب سه امتیاز و صدرنشینی در گروه است.»

در ادامه گزارش روزنامه عربستانی آمده است:

«میهمانان این تقابل را دشوارترین دیدار بین مسابقات می‌دانند. فرهاد مجیدی، سرمربی تیم ایرانی بر نقاط دفاعی تکیه خواهد کرد تا بدین ترتیب، تمامی فضاها را به روی بازیکنان خطرناک تیم سعودی ببندد که این یک منبع خطر برای تیم سعودی است.

سرمربی استقلال به ارسال توپ‌های بلند پشت سر مهاجمان اکتفا می‌کند تا از سرعت و مهارت امیر (ارسلان) مطهری از سمت راست بهره برداری کند؛ جایی که حسین عبدالغنی (مدافع الاهلی) در کارهای هجومی شرکت دارد. به علاوه تلاش برای استفاده از اشتباهات بازیکنان الاهلی در نزدیکی محوطه جریمه و ضربات کرنر با مهارت نیکولای و محمد دانشگر در توپ‌های هوایی.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال استقلال فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های مطبوعاتی در روز دوشنبه، با خبری غافلگیرکننده فاش کردند که کایل واکر، مدافع کناری انگلیسی و ستاره منچسترسیتی، در نقل و انتقالات تابستانی آینده به باشگاه الاهلی عربستان نزدیک می‌شود.

کایل واکر 33 ساله تابستان گذشته همراه با هم تیمی سابق خود در منچسترسیتی، یعنی ریاض محرز، روی میز نقل و انتقالات باشگاه الاهلی جده بود، اما این قرارداد تکمیل نشد.

روزنامه الشرق در اتفاقی شگفت انگیز گزارش داد که مدافع راست باتجربه، در صورت دریافت پیشنهاد ویژه، برای انتقال از قهرمان انگلیس به لیگ عربستان ابراز تمایل کرده است.

به گزارش وب سایت جهانی «ترنسفر مارکت»، کایل واکر از تابستان 2017 در منچسترسیتی بازی می‌کند و قراردادش با این باشگاه انگلیسی تا ژوئن 2026 ادامه دارد و ارزش بازار او در حال حاضر حدود 13 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

واکر به عنوان یکی از ارکان اصلی تیم منچسترسیتی به حساب می‌آید و 16 قهرمانی با این باشگاه انگلیسی به دست آورد که شاید بارزترین آنها لیگ قهرمانان 2023، سوپرکاپ اروپا 2024 و جام باشگاه‌های جهان 2024 باشد. ضمن اینکه او پنج بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال