Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شمشیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فاز اول مجتمع توانمندسازی سازی بهبود یافتگان از مواد مخدر در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید است تا قبل از پایان سال فاز اول آن به اتمام برسد.

وی افزود: شرکت توسعه و تعاون کارآفرینی کشور که در واقع مجموعه‌ای است وابسته به جهاد دانشگاهی مسئول این پروژه است و دارای طرح خوبی در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه بیان داشت: اگر فاز اول مجتمع را به این شرکت بسپاریم، تعهد کردند ۷۰۰ اشتغال پایدار را برای معتادانی که ترک کردند در این مجتمع ایجاد می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: مشکلی که ما در سطح کشور داریم این است که معتادان پس از بهبودی مدیریت و ساماندهی نمی‌شوند و متأسفانه بعد از مدتی دوباره به چرخه اعتیاد برمی گردند.

وی بیان داشت: با ساخت مجتمع به دنبال این هستیم که معتادان پس از بهبود یافتن سلامت، شغلی برای آنها در نظر گرفته شود تا آسیب‌های جامعه کمتر شود.

شمشیری ادامه داد: افرادی که به مراکز ترک اعتیاد مراجعه می‌کنند، پس از بهبودی دوباره به سمت مواد مخدر می‌روند زیرا به علت نداشتن شغل در جامعه مورد قبول قرار نمی‌گیرند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: با راه‌اندازی این مجتمع مکانی برای اشتغالزایی افراد بهبودیافته از اعتیاد جهت حضور مؤثر در جامعه وجود خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: برخی از افراد معتاد به خاطر مصون ماندن خانواده از آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر به فردگرایی و تنهایی روی می‌آورند.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اعتیاد خانواده سلامت شغلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد مخدر فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در بازدید از از روند پیشرفت طرح‌های در حال اجرا در مجتمع بندری نگین بیان کرد: قطعات پل فلزی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طور کامل ساخته شده و ۹۵ درصد آن به محل اجرای طرح انتقال داده شده و پنج درصد بقیه نیز در فرایند انتقال به محل طرح قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین مراحل ساخت قطعات بتنی پل مجتمع بندری نگین به پایان رسیده و ۲ قطعه بتنی پل نیز نصب شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با بررسی‌های انجام شده و روند مطلوب کنونی، پیش‌بینی می‌شود تا شهریور این پل به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طول ۴.۲ کیلومتر آماده بهره‌برداری است و تا کیلومتر هفت جاده نیز شهریور آماده افتتاح خواهد شد.

شکیبی‌نسب همچنین گفت: طرح برق رسانی به مجتمع بندری نگین با توجه به انتخاب مشاور، اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد که براساس پیش بینی‌ها انتظار است این طرح تا شهریور عملیاتی شود.

وی ادامه داد: طرح تکمیل مرحله نخست تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین نیز مشاور آن انتخاب شده و اکنون در فرایند انتخاب پیمانکار قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی، گروه مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و شرکت سرمایه‌گذار به صورت مستمر از این مجتمع بازدید و هر ۲ هفته یک‌بار با برگزاری نشست‌هایی موانع و مسائل آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

همچنین در بازدید گروه مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مجتمع بندری نگین، روند تخلیه و بارگیری کامیون‌های ترانزیت مشتقات نفتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران 
  • مسئولیت‌پذیر کردن نظام بین‌الملل در مبارزه با مواد مخدر