Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:03:26 GMT

بازار داغ تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در پاکدشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۴۴۴

بازار داغ تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در پاکدشت

به گزارش ایرنا، پس از انصراف محمد قمی، نماینده اصلاح‌طلب پاکدشت از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رقبای اصولگرای پاکدشتی حضور خود را در عرصه رقابت‌های انتخاباتی پررنگ کردند و هم اکنون ۱۱ نامزد انتخاباتی که اصلاح طلبی در آن‌ها دیده نمی شود برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر چند که تنها چند نفر از ۱۱ نامزد حوزه پاکدشت از افراد مطرح و سرشناسی هستند ولی دیگر افراد نیز طی روزهای اخیر با برگزاری مجالس متعدد و نصب پوستر و بنر تلاش دارند تا فضای رقابت را به دیگر نامزدهای مطرح واگذار نکنند.

دو رقبب اصولگرای پاکدشت که به گفته برخی از کارشناسان سیاسی از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات برخوردارد، این روزها تلاش مضاعفی برای حضور مردم به صحنه انتخابات دارند و با برگزاری جلسات متعدد در شهرهای فرون آباد، شریف آباد و پاکدشت و مناطق روستایی، در پی کسب آراء مردمی هستند.

با تعیین بیش از ۵۰ نقطه تبلیغاتی از سوی سه شهرداری مصوب شهرستان پاکدشت، میزان تخلفات تبلیغاتی و نصب پوستر در اماکن ممنوعه کاهش یافته است.

۱۶۵۰ نفر برگزاری انتخابات مجلس را در پاکدشت بر عهده دارند
فرماندار پاکدشت گفت: در جریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی، یک هزار و ۶۵۰ نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

هادی تمهیدی به خبرنگار ایرنا گفت: تمام تمهیدات لازم برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای از سوی هیات اجرایی، هیت نظارت، بازرسی و نیروهای امنیتی، نظامی فراهم شده است.

وی افزود :در  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مجموع ۱۵۴ شعبه اخذ رای  ۱۲۱ شعبه درمرکز شهرستان و بخش مرکزی و۳۳ شعبه در حوزه فرعی  شریف آباد قرار دارد.  

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: در این دوره انتخابات به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می شود و رای گیری با تعرفه کاغذی انجام خواهد شد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

پاکدشت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی پاکدشت پروندهٔ خبری گام چهارم انتخابات مجلس، تبلیغات نامزدها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی پاکدشت انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی پاکدشت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند

آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

‌آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی افزود: سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نائب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل هفت نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نائب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای