Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@05:47:25 GMT

تماشای آنلاین مستند «بزم رزم» در فیلم گردی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۵۲۲

تماشای آنلاین مستند «بزم رزم» در فیلم گردی

مستند«بزم رزم» شرح احوالات موسیقی وطنی است. موسیقی‌ای که در طول یک دهه ( ۶۷-۵۷) تحولات اساسی را پشت سر گذاشته و قصه‌ای شنیدنی دارد. سید وحید حسینی در ساختن مستند بزم رزم در بیان روایت خود بسیار ساده عمل کرده است و مانند یک شاهد و قصه گو ظاهر شده و آگاهانه براساس یک طرح و فیلمنامه جامع و با استفاده از تصاویر آرشیوی ناب و یا کمتر دیده شده، آنچه که در نظر دارد را بر پرده نقره‌ای آورده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند از نوع مستند موسیقی به شکلی شایسته از سرنوشت مردم و سرزمین ایران روایت ارائه می کند،مردمی که نمی‌دانند قرار است چه روزگاری را در روزهای پس از انقلاب آغاز کنند.

در خلاصه این مستند آمده است:

با وقوع انقلاب شرایط بر موسیقیدانان سخت شد، موسیقیدانانی که خود همراه با انقلاب بودند، با این همه این قهرمانان جنگیدند و در نهایت توانستند بر ناملایمات و تندروی‌های دهه اول انقلاب پیروز شوند و موسیقی اصیل و فاخری را برای ما حفظ کنند.

در مستند «بزم رزم» با حدود ۲۰ چهره موسیقی همچون حسین علیزاده، مجید درخشانی، بیژن کامکار، کامبیز روشن روان، حسام الدین سراج، علی اکبر شکارچی و ... گفتگو شده است. این مصاحبه ها منبع ارزشمندی از بیان و دیدگاه های این هنرمندان به حساب می آید.

عوامل فیلم مستند «بزم رزم» عبارتند از پژوهشگر و کارگردان: سید وحید حسینی، تدوین: محدثه گلچین عارفی، مدیر تصویربرداری: سید وحید حسینی، تصویربردار: امیر مهریزدان، نویسنده: سید وحید حسینی و محدثه گلچین عارفی، صداگذار: آرش قاسمی، گوینده: صابر ابر، مدیر تولید: مینا مدرسی، مشاور کارگردان: سید علی مصطفوی، مشاور پژوهش و آرشیو: اسماعیل جعفری جمنانی و مجید جعفری لاهیجانی، دستیار کارگردان: محمد صادق گلچین عارفی، گرافیک: مهدی دوایی، اصلاح رنگ: جمشید وفایی، عکس: نغمه تهرانی، مجری طرح: سید وحید حسینی، تهیه کننده: مهدی همایونفر و سید وحید حسینی، تهیه شده در: موسسه روایت فتح.

 

 

سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلم گردی با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند مستند بزم رزم را مشاهده کنند.

 

علاقه مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی تا 10 روز، به صورت قانونی و رایگان به آرشیو بهترین فیلم های ایرانی و خارجی دسترسی خواهند داشت.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ سید وحید حسینی مستند بزم رزم فیلم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • کل‌کل‌های وحید با عمو کاووس
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • چراغ دریایی
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود