Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه برگزاری هفته‌های فیلم کشورهای مختلف توسط موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان، هفته فیلم ایتالیا با عنوان "دریچه‌ای به سوی سینمای ایتالیا" به همت این موسسه و سفارت ایتالیا در ایران برگزار می‌شود.

این هفته فیلم از تاریخ یکم تا هفتم اسفند ۹۸ مصادف با ۲۰ تا ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ برگزار می‌شود و در این رویداد هفت فیلم ایتالیایی در خانه هنرمندان تهران و هم زمان در پردیس گلستان شیراز و سینما لبخند کیش به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی پوستر هفته فیلم ایتالیا را بهزاد خورشیدی برعهده داشته‌است.

مهمانان ویژه این رویداد فرهنگی وینچنـزو مـاررا فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده ایتالیایی و ســرجیو توفتی عضو کمیته علمــی بایگانـی تبلیغـات رادیویـی ملـی تلویزیون و  مدیر سابق موزه ملی سینما هستند.

فیلم‌های "لازاروی خـوشـحـال" به کارگردانی آلـیـس رورواچر محصول ۲۰۱۸، "جایـی که سایه‌ها فرو می‌افتند" به کارگردانی والـنـتـیـنـا پـدیـچـیـنـی محصول ۲۰۱۷، "تعادل" به کارگردانی ویـنـچـنـزو مـاررا محصول ۲۰۱۷،  "شـجـاع: یک قـهـرمـان تـنـهـا" به کارگردانی جـیـانـی آمـلـیـو محصول۲۰۱۳ ، "مارتـیـن ایـدن" به کارگردانی پـیـتـرو مـارچـلـو محصول ۲۰۱۹، "مادرم" به کارگردانی نـانـی مـورتـی محصول ۲۰۱۵ و مستند "جاده نفت" به کارگردانی بـرنـاردو بـرتـولـوچـی از جمله آثاری هستند که در هفته فیلم ایتالیا در ایران نمایش داده می‌شوند.

هفته فیلم ایتالیا با عنوان "دریچه‌ای به‌ سوی سینمای ایتالیا" پنجشنبه یکم اسفند ساعت ۱۷:۳۰ در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. در این برنامه ضمن نمایش فیلم "تعادل"، کارگاه فـیـلـم‌سـازی "تـولـیـد مـشـتـرک فـیـلـم و سـیـنـمـای هـنـری مـعـاصـر ایران و ایتالیا" برگزار می‌شود. این کارگاه به ترتیب در روزهای سه‌شنبه ششم اسفند و چهارشنبه هفتم اسفند در کیش و شیراز هم برگزار می‌شود./هنرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هفته فیلم ایتالیا برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است

دیوید استوکلر قره‌باغی به عنوان یک مهاجم ایرانی که حالا با تابعیت دانمارکی در فوتبال ایتالیا بازی می‌کند، موفق شده در سطح جوانان همراه با تیم کرمونزه به عنوان آقای گلی دست پیدا کند و به تیمش کمک کرده تا صدر نشین این لیگ باشد. او با ۱۹ سال سن به عنوان چهره‌ای که مادری اتریشی و پدری ایرانی دارد در فوتبال ایتالیا مورد توجه بسیاری از تیم‌های مطرح این لیگ قرار گرفته است.

او در گفت‌وگویی با ورزش سه درباره شرایط این فصل صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

من در پریماوره A۲ بازی می‌کنم و به گونه‌ای ما یک سطح دیگر هم به عنوان A۱ داریم. البته این به معنای صعود و سقوط نیست. سقوط کردن شما را به سطح B می‌برد و اکنون در این سطح از بازی کردن راضی هستم.


من بچگی به فوتبال علاقه داشتن و فکر می‌کنم سه ساله بودم که فوتبال را شروع کردم. در خانواده، برادر بزرگتر من هم فوتبالیست حرفه‌ای است و بنابراین می‌دانید که باهم ارتباط خوبی داشتیم. من از سطح نونهالان شروع کردم و خیلی سریع عاشق فوتبال شدم. پدرم همیشه به من یاد می‌داد که چگونه فوتبال بازی کنم و برای تماشای فوتبال بازی کردن من به زمین می‌آمد. من در دوران فوتبالم همیشه از حمایت خانواده برخورد دارم و از زمانی که در آکادمی هم بازی می‌کردم، پیشنهاد‌های زیادی دریافت می‌کردم.


پدرم همیشه به فوتبال علاقه زیادی داشت. هر زمان خانه بودیم، فقط فوتبال تماشا می‌کردیم و او همیشه تماشاگر بازی‌های من و برادرم بود. پدر من و خانواده‌اش اهل تبریز هستند و بنابر این تیم مورد علاقه آن تراکتور است.


اگر قرار به انتخاب یک تیم ایرانی بود، فکر می‌کنم تراکتور را انتخاب می‌کردم. تمام خانواده من اهل تبریز هستند، بنابراین حدس می‌زنم، برای رفتن به این تیم بله بگویم. من سه بار به ایران رفتم و همیشه در تبریز بودم. آخرین بار ۳ یا ۴ سال پیش بود که به آن‌ها سر زدم.


هر بازیکنی به جام جهانی فکر می‌کند و ایران و دانمارک دو تیمی بودند که در جام جهانی‌های بیشتری حضور داشتند. البته در یورو اتریش حاضر است، اما بیشتر دانمارک و ایران هستند که مردم آن‌ها را می‌شناسند. امیدوار هستم روزی ایران و دانمارک در جام جهانی بازی کنند، اما فقط در فینال (با خنده). تا به حال هیچ فدراسیونی با من تماس نگرفته و من فقط به فوتبال باشگاهی فکر می‌کنم تا آنقدر خوب باشم که بتوانم در فوتبال ملی درخشان باشم. من بسیار مشتاق خواهم بود که به تیم ملی ایران بازی کنم، اما اکنون تمام تمرکزم بر فوتبال باشگاهی است.


در دانمارک و ایتالیا پیگیری بازی‌های ایران سخت است، اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا با آن‌ها همراه باشم. به‌خصوص در تورنمنت‌های بزرگ آن‌ها را تماشا می‌کنم. من بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را تماشا کردن و همان‌قدر که بعد از پیروزی مقابل ولز خوشحال شده بودم، از شکست مقابل آمریکا و حذف شدن ناراحت بودم.


مهاجمان ایران مثل طارمی و آزمون را که در باشگاه‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند، بازیکنان مورد علاقه من هستند و هر دوی آن‌ها را هر هفته دنبال می‌کنم. طارمی در پورتو گل‌های زیادی زده و کار‌های بزرگی انجام داده است. سردار هم می‌دانید که در تیم بزرگی بازی می‌کند و در ایتالیا همیشه به او نگاه می‌کنم

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • فوت ۵۴۹ نفر در تصادفات جاده‌ای کشور در نوروز امسال
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا
  • ویژه‌برنامه ماه عاشقی در شیراز برگزار می‌شود