Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام انصاریان با بیان اینکه در مواقع حوادث و بحران‌ها به قرآن رجوع کنید گفت: با نور خدا همه چیز را ببینید و از موانع رسیدن نور خدا دوری کنید. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان در ویژه برنامه میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در مسجد تاریخی گنج کرمان اظهار داشت: حضرت صدیقه کبری(س) می‌فرماید سه حقیقت محبوب من قرار داده شده است که یکی از آن سه حقیقت تلاوت قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاوت قرآن ترکیبی از قرائت، فهم آیه و عمل به آیه شریفه است گفت: این‌گونه ارتباط با قرآن آثار مهمی در دنیا و آخرت دارد.

این استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) نیز سعادت در دنیا و آخرت را انس با قرآن کریم می‌داند افزود: اگر حوادث بعد از رحلت پیغمبر(ص) تا شب شهادت امیرالمومنین(ع) را بخوانید، می‌بینید امیرالمومنین(ع) در برابر تمام حوادث استقامت کرده و ذره‌ای از وظایف الهی خود عقب‌نشینی نکرد و بی‌حوصله نشده است.

تقدیر شیخ حسین انصاریان از حملۀ موشکی سپاه/ انتقام کامل در پیش استروضه‌خوانی شیخ حسین انصاریان در سوگ شهید قاسم سلیمانیشیخ حسین انصاریان: شهید سلیمانی کره خاکی را تبدیل به عالی‌ترین مکان بندگی خود کرده بود⁣⁣⁣

وی با بیان اینکه در مواقع حوادث و بحران‌ها به قرآن رجوع کنید خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) خط مستقیم عبودیت و خدمت به مردم را تا لحظه آخر عمر با کمال مقاومت و ایستادگی ادامه داد.

انصاریان با اشاره به اینکه خیلی‌ها در برابر حوادث روزگار اگر چه کم هم باشد شکست می‌خورند و گاهی در این شکست گلایه‌مند از پرودگار و دین می‌شوند گفت: آنچه که از دشمن به انبیای الهی و اهل‌بیت(ع) می‌رسید اگر قابل جبران بود جبران می‌کردند و اگر قابل جبران نبود صبر می‌کردند اما رو از دین بر نمی‌گرداندند.

وی با بیان اینکه پروردگار عالم به پیغمبر خطاب می‌کند من یک حوصله گسترده به‌عنوان یک نعمت ویژه به تو داده‌ام در بیان برخی ویژگی‌های پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد: پیامبر خاتم در برابر حوادث روزگار و سختی‌هایی که بر او تحمیل کردند و آزار و اذیت‌هایی که شد صبر و استقامت کرد.

این استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم با اشاره به اینکه ما یک جنگ تحمیلی داشتیم اما در مدت ده سال 80 جنگ بر پیامبر(ص) تحمیل کردند و او صبر کرد افزود: پیغمبر در برابر این جنگ‌ها که در بعضی از آنها بهترین یاران وی را به شهادت رساندند صبر کردند و نزد خدا شکایتی نکردند.

وی با اشاره به اینکه اینها همه از برکات انس و دوستی با قرآن کریم است خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) می‌فرماید کسی به خاطر ثروتش به او سلام کنید یک سوم دین شما بر باد است.

انصاریان با بیان اینکه نشستن و برخواستن با فقرا به انسان و به زندگی انسان برکت می‌دهد گفت: با نور خدا همه چیز را ببینید و از موانع رسیدن به نور الهی پرهیز کنید.

وی با تاکید بر اینکه موانع نور الهی را شناسایی کنید و از این موانع دوری کنید افزود: شب عاشورا اباعبدالله(ع) فرمود من از زمان آدم تا امشب و از امشب تا بر پا شدن قیامت اصحابی بهتر از اصحاب خود ندیدم، این اصحاب و فرزندان و بستگان آن حضرت شهید شدند اما امام حسین(ع) در مسیر الهی عقب‌نشینی نکرد.

به گزارش تسنیم دومین شب از ویژه برنامه میلاد حضرت زهرا(س) در مسجد تاریخی گنج کرمان با مداحی مداح اهل‌بیت(ع) حاج صادق آهنگران همراه بود و این ویژه برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیخ حسین انصاریان امیرالمومنین ع ویژه برنامه حجت الاسلام قرآن کریم نور خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود

رضا یعقوبی گفت: علی رغم پیش بینی و اقدامات صورت گرفته شاهد ورود حجم بالای آب به شهر هستیم  که این موضوع بایستی در زمان مناسب بررسی شود، اما در حال حاضر بایستی تدابیر لازم برای رفع بحران آب گرفتگی معابر با اقدام جهادی کلیه دستگاه‌های خدمت رسان با همکاری شهروندان انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند تاکید کرد: دستور بررسی چرایی به وجود آمدن وضعیت موجود نیز صادر شده و به طور قطع در صورت اثبات اهمال صورت گرفته، مسئولین مربوطه در مقابل به دستگاه قضایی پاسخگو خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم