Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در همایش ستاد منطقه سه شهر قم که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان هفت تیر برگزار شد، با اشاره به اینکه ظلم مجلس به مردم را بنده هم قبول دارم و مصادیق بسیاری در این حوزه وجود دارد، اظهار کرد: در مواردی ازجمله افزایش حقوق مردم تمام تصمیم‌گیری‌ها دست دولت است و مجلس تاثیر چندانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حداکثر تغییری که مجلس می‌تواند در بودجه داشته باشد 6 الی 10 درصد است، عنوان کرد: اصل موضوع جفا به مردم در افزایش حقوق نیست بلکه جفای اصلی در بی مدیریتی دولت و افزایش قیمت‌ها است.

کاندیدای مورد تایید شورای هماهنگی اصولگرایان قم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: اختصاص یارانه معیشتی به 60 درصد مردم یکی از دروغ‌های بزرگ دولت است.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از مشکلات موجود مصنوعی و ساختگی است که امیدواریم در مجلس آینده با نمایندگان انقلابی بتوانیم یک دولت کارآمد را روی کار بیاوریم.

ذوالنوری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در موضوع گرانی بنزین خود را هزینه کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با این فداکاری و ایثار مردم را از ضد انقلاب‌ها تفکیک کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مرحله ۱۵۸ (فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه این سازمان آمده است: ارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۳ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال گذشته، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر واریز و بعد از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه -۳۰ فروردین ماه - قابل برداشت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳