Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: با توجه به بروز برخی اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در زمینه ساخت و ساز اداری، دستگاه‌های اجرایی مکلفند قبل از هرگونه اقدام در این زمینه مجوز‌های مربوطه را از شهرداری محل دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی افزود: شهرداری‌ها هم مکلفند با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات ساختمانی نظارت‌های لازم و به موقع در مراحل فرآیند ساخت و ساز‌های اداری از صدور پروانه تا پایان کاراعمال کنند.

او اضافه کرد: رفع اختلاف حقوقی دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان از وظایف استانداری و فرمانداری‌ها است و دستگاه‌ها باید از طرح موضوع در محاکم قضایی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قزوین ساخت و ساز دستگاه های اجرایی شهرداری ها ساخت و ساز دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف گذاری استان برای شناسایی ۱۰۰ طرح اقتصادی در استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سید محمد آقا میری در جلسه راهکار‌های تحقق شعار سال و فرصت‌های سرمایه گذاری در استان قم با بیان اینکه برای این نوع سرمایه گذاری‌ها باید تمام مجوز‌ها آماده و تمام استعلام‌ها گرفته شود افزود: این۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری باید به صورت آماده و کامل به افراد سرمایه گذار عرضه شود.
وی گفت: استان قم طرح‌ها و ظرفیت‌های بالایی در زمینه صنایع پیشرفته، صنایع دارویی، کشاورزی و گردشگری دارد و برای جهش تولید می‌توان زمینه حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کرد. 
آقامیری تکمیل زیر ساخت‌های گردشگری، ارتقا بهره وری در ادارات و سازمان‌های دولتی، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه راکد و رشد تولید در واحد‌های صنعتی را از برنامه‌های استان برای تحقق شعار سال و جهش تولید عنوان کرد. 
 وی راه اندازی بنگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل را از اولویت‌های کاری مسئولان و مدیران استانی اعلام کرد و گفت: باید بنگاه‌هایی که دراختیار بانک‌ها قرار گرفته اند بازگردانده شوند و بنگاه‌های تولیدی نباید در اختیار بانک‌ها قرار گیرند. 
استاندار قم زیر ساخت‌های گردشگری در استان را نامطلوب دانست و گفت: ساخت هتل و مراکز اقامتی از مسائلی است که باید با ایجاد تسهیلات و مشوق‌های قانونی مانند اخذ عوارض منطقی زمینه تکمیل زیر ساخت‌های گردشگری در استان قم فراهم شود. 
وی با تاکید بر اینکه مشوق‌های لازم در زمینه ساخت هتل‌ها بر عهده شهرداری است افزود: ایجاد بسته مشوق برای ساخت هتل و مراکز گردشگری در استان برعهده شهرداری و شورای شهر است و باید هتل‌هایی که المان‌های مذهبی را رعایت نمایند مشوق‌های خاص هم دریافت نمایند.

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • لزوم تعریف بسته‌های عملیاتی برای ادارات ایلام در حوزه سلامت
  • لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • هدف گذاری استان برای شناسایی ۱۰۰ طرح اقتصادی در استان قم