Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابی که به تازگی تقریظ رهبر معظم انقلاب بر آن منتشر شده، به چاپ دوازدهم رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، تازه‌ترین تقریظ منتشر شده رهبر انقلاب بر یک کتاب، اختصاص به کتاب «آن مرد با باران می‌آید» نوشته وجیهه سامانی دارد که هفته گذشته از آن رونمایی شد. این اثر از امروز برای دوازدهمین بار از سوی کتابستان معرفت وارد بازار کتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجیهه سامانی در «آن مرد با باران می‌آید» قصه پسری نوجوان به نام بهزاد را روایت می‌کند که ناگهان در مسیر انقلاب قرار گرفته است. او دچار ترس‌هایی است که شاید هر نوجوانی در آن سن دارد اما در بهزاد کمی بیشتر هم هست.

از طرفی هم به واسطه سن و تجربه‌اش از خیلی چیزها سر در نمی‌آورد. با این همه، وجود برادر بزرگترش بهروز که رفتار و تفکرات انقلابی دارد، کم کم ترس‌های او را کم می‌کند و بر شناختش می‌افزاید. بهروز برای او از کاپیتولاسیون می‌گوید و دیگر ظلم‌ها و بی عدالتی‌هایی که آمریکایی‌ها و رژیم پهلوی بر سر مردم ایران آورده‌اند.

از سویی دیگر سعید، بچه‌محل و همکلاسی بهزاد، که سرِ نترسی دارد، با کارهایش او را ترغیب می‌کند که بیشتر و زودتر به صف انقلابیون بپیوندد.

متن تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب به این شرح است:

بسمه تعالی

بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است. تصویری که از ماه‌های آخر مبارزات نشان می‌دهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه‌ جوان‌ها و نوجوان‌های امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده‌ کتاب باید تقدیر و تشکر شود ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب کتاب باران نوجوان وجیهه سامانی تقریظ رهبر انقلاب کتاب نوجوان انتشارات کتابستان آن مرد با باران می آید تقریظ رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نظر رهبر انقلاب در مورد اهداف عملیات وعده صادق

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان: موضوع اصلی اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده.

دریافت 20 MB

دیگر خبرها

  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • اثر جدید حسن روح‌الامین برای سروده رهبر انقلاب
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • فیلم/ توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • فیلم/ نظر رهبر انقلاب در مورد اهداف عملیات وعده صادق
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست