Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه اولین جشنواره کارآفرینی دانش آموزی در مؤسسه آموزشی میعاد امام رضا (ع) با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان فارس با برپایی ۴۰ غرفه برگزار شد.

رضا محمدیان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مشکل مهم امروز کشور عدم توجه به آموزش کارآفرینی در مقطع پیش دبستانی و دبستان است، گفت: متأسفانه به توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور به خصوص در مدارس توجه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمانیکه دانش آموزان در دوران دبستان آموزش فعالیت‌های اقتصادی واقعی و حلال را ببینند در زمان انتخاب رشته و شغل به طور حتم تصمیم درست خواهند گرفت و خانواده‌ها نیز به توانایی‌های فرزند خود پی خواهند برد.

مؤسس مجموعه میعاد امام رضا (ع) تاکید کرد: در مجموعه میعاد امام رضا (ع) به دنبال تربیت جوانان پرسشگر، خلاق، ایده پرداز و مطالبه گر هستیم که با شناخت توانایی‌های واقعی خود در آینده برای کشور مؤثر باشند.

محمدیان تصریح کرد: امروز عدم توجه به اشتغال پایه و دخالت‌های دولت در امور اقتصادی باعث بروز مشکلات شده و فعالین این حوزه برای ادامه حیات مجبور به استفاده از راه‌های مختلف هستند.

در ادامه کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی ناحیه ۱ آموزش و پرورش شیراز نیز گفت: خوشبختانه امروز شاهد توجه مدیران آموزشی به موضوع کار و تولید هستیم که این مهم در آینده می‌تواند باعث رشد استان و کشور باشد.

کاظم کشمیری تصریح کرد: شناخت استعدادهای دانش اموزان در دوران دبستان باید به عنوان یک اولویت مطرح باشد که این مهم در مؤسسه میعاد امام رضا (ع) رعایت می‌شود.

کد خبر 4855057

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا محمدیان شیراز آموزش و پرورش فارس انتخابات 98 دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند میعاد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای اولین‌بار در غرب کشور، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله‌ای بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگری از قبیل دیابت و فشارخون بالا داشتند این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای اولین‌بار هست که در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد کرده است و دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم، بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تابه‌حال انجام‌نشده است و برای اولین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ده استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود