Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین زمان آبادی مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره انتخابات دوم اسفند ماه و لزوم شرکت در این انتخابات، گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که مجلس در راس امور است، اما حالا مجلس ما کمی ضعیف شده است و از راس امور افتاده است. این مجلس باید دوباره بازسازی شود و کارآمدی خودش را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تحقق این هدف، باید افرادی را به مجلس بفرستیم که تعهد کامل به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند و کارآمدی خودشان را هم نشان داده باشند. فردی که اعتقاد به شرق یا غرب داشته باشد و پایبند به آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری نباشد، نباید وارد مجلس شود.

وی افزود: حتما ما باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم، زیرا حال دنیا منتظر است  و تبلیغات زیادی کرده است تا انتخابات کمرنگ برگزار شود. پس اگر من نسبت به ناکارآمدی برخی مسئولان اجرایی اعتراض داشته باشم و به همین دلیل نخواهم در انتخابات شرکت کنم، غیر از خوشحال کردن دشمنان خارجی انقلاب، هیچ فایده ای ندارد. آنها دلسوز ما نیستند و اگر ما انتقاد هم داریم باید مسئولان کارآمد را انتخاب کنیم. حضور حداکثری باعث می شود بسیار از دسیسه های دشمنان خنثی شود. 

بیشتر بخوانید: شمس: مردم روز جمعه در انتخابات حاضر خواهند شد / مسئولان مجلس به فکر مردم باشند

زمان آبادی گفت: ورزش ما نیز در حال حاضر مورد هجوم مجامع جهانی هم قرار گرفته و باید افرادی ورزشی نیز وارد مجلس کنیم تا بتوانند دیپلماسی ورزشی را انجام دهند و از ورزش کشورمان در مجامع جهانی دفاع کنند. همانگونه که در ماه های اخیر دیدید جودوی ایران تعلیق شد و میزبانی تیم های ایرانی هم در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با مشکل مواجه شد. به همین دلیل باید افرادی وارد مجلس شوند تا با تاثیرگذاری شان بتوانند این مشکلات ورزش را هم حل کنند. 

زمان آبادی تصریح کرد: آمریکا اگر بداند مردم پشت نظام نیستند و در انتخابات شرکت نمی کنند، بیشتر به ایران فشار خواهد آورد و تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان را بیشتر می کند. درحالیکه وقتی جامعه جهانی حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را دید، ناگهان برخی فشارها علیه کشورمان کاهش یافت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس 98 انتخابات مجلس یازدهم حضور حداکثری باید افرادی زمان آبادی وارد مجلس راس امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت:

دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کارهای بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه(بخوانید بر تورم)؛ هر یک از اینها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها! 

 ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدجواد آذری جهرمی در دوره دانشجویی (+عکس) واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند