Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@11:20:54 GMT

احتمال تغییر در ترکیب پرسپولیس بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۸۱۹

احتمال تغییر در ترکیب پرسپولیس بیشتر شد

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الشارجه امارات احتمالا بار دیگر دچار تغییر می‌شود. تاریخ انتشار: 13:17 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۱۶۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در دبی و شارجه ادامه دارد و سرخپوشان برای کسب اولین پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تلاش زیادی در اردوی امارات از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال آن‌ها بازنده دیدار اول مقابل الدحیل در قطر بودند و بابت این باخت هنوز شرایط خاصی بر اردوی تیم حاکم است. برخی معتقدند تعدادی از بازیکنان پرسپولیس دچار افت شده‌اند و از دوران خوب خود فاصله دارند به همین علت کارایی گذشته را در زمین نشان نمی‌دهند و کادرفنی را وادار به تصمیم‌گیری جدید کرده‌اند.

نشانه‌ها زیادی وجود دارد که ایجاد تغییر دوباره در ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل الشارجه را تائید می‌کند. پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل، با ۴ تغییر نسبت به دیدار برابر استقلال به میدان رفت:

یک) شجاع خلیل‌زاده جانشین سیدجلال حسینی شد.

دو) محمد نادری به جای محمد انصاری به میدان رفت.

سه) بشار رسن جای کریستین اوساگونا را پر کرد.

چهار) محسن ربیع‌خواه جانشین کمال کامیابی‌نیا بود.

حالا شرایط به شکلی است که احتمال ایجاد تغییرات دیگر در ترکیب پرسپولیس وجود دارد و این طور شنیده می‌شود که حداقل یک و حداکثر دو تغییر را در ترکیب اصلی تیم شاهد هستیم. البته برای مشخص شدن راز این تغییرات باید تا عصر فردا (سه‌شنبه) صبر کنیم.

گفتنی است؛ پرسپولیس فردا از ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی الشارجه به مصاف این تیم اماراتی می‌رود تا دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را پشت سر بگذارد.  

بیشتر بخوانید: مرور کار‌های تکنیکی در تمرین پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ترکیب پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در نشست خبری گفت: به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. این تیم و سرمربی این دیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

کد خبر 6063187

دیگر خبرها

  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!