Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:54:34 GMT

بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ صندوق رأی برای استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۸۹۵

بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ صندوق رأی برای استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با توجه به برگزاری دو انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای خبرگان از پیش‌بینی بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ صندوق رأی در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران پس از برگزاری بیست و پنجمین جلسه مشترک ستاد انتخابات استان تهران در فرمانداری ویژه شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان تهران همه مقدمات برای برگزاری انتخابات مطلوب دوم اسفند فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه عوامل اجرایی انتخابات در جلسات مختلف ساعت‌ها آموزش‌های لازم و متعدد را دیده‌اند، ادامه داد: اقلام انتخاباتی، تعرفه‌ها و صندوق‌های شفاف مدنظر وزارت کشور بین فرمانداری‌ها توزیع شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تأکید بر اینکه در روزهای باقی مانده تا انتخابات دوم اسفندماه فضای تبلیغاتی و انتخاباتی رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی و فرمانداران با تخلفات به طور جدی برخورد می‌شود و با مشاهده یا گزارش مواردی اگر تذکرات کارساز نبود پرونده به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

حسن بیگی برای برگزاری روان انتخابات از آماده سازی ۶۶۸۹ شعبه اخذ رأی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۱۱۲ شعبه روستایی و  ۵۷۶ شعبه شهری درنظر گرفته شده است.

وی به برگزاری دو انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای خبرگان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به برگزاری دو انتخابات بیش  از ۱۳ هزار و ۳۰۰ صندوق رأی برای استان تهران پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه برای رأی دادن همراه داشتن شناسنامه الزامی است، یادآور شد: کسانی که کارت ملی همراه داشته باشند روند انتخابات راحت‌تر انجام خواهد شد ولی همراه داشتن کارت ملی الزامی نیست و تنها شماره ملی کفایت می‌کند.

حسن بیگی با اعلام اینکه در روز اخذ رأی و پنج‌شنبه اداره ثبت و احوال برای تأییدیه کد ملی فعال است، اضافه کرد: متولدان ۱۳۸۰/۱۲/۲ که به سن ۱۸ سال تمام رسیده‌اند واجد شرایط رأی دادن در روز دوم اسفندماه هستند.

وی در پایان واجدان شرایط رأی دادن در استان تهران را ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر شامل ۲۰۰ هزار و ۱۹۸ نفر رای اولی اعلام کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران انتخابات خبرگان ری رئیس ستاد انتخابات استان تهران برگزاری دو انتخابات استان تهران رأی دادن حسن بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران