Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@04:06:18 GMT

۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۹۳۸

۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی اهدا شد

مسئول موسسه مردم نهاد آبشارعاطفه های استان از اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرگس صفر بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها هر ساله در زمان میلاد حضرت زهرا (س)، امام رضا (ع) و امام زمان (عج) اقدام به توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند واجد شرایط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) موسسه آبشار عاطفه ها توانست ۵۰۰ قلم جهیزیه که شامل گاز، بخاری، فرش سرویس قابلمه و ظروف، جار برقی و تعدادی یخچال و اقلام مورد نیاز زندگی را اهدا کند.

مسئول موسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های لرستان میزان ارزش ریالی جهیزیه های  مذکور را ۸۰۰ میلیون تومان برشمرد و عنوان کرد: موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها توانسته است از ابتدای سال ۹۸ تا کنون هزار و ۶۰ قلم جهیزیه به دست نوع عروسان نیازمند لرستانی برساند.

وی در بحث  شناسایی نوعروسان نیازمند گفت: بانوانی به موسسه مراجعه می‌کنند و با درخواست کتبی و با توجه به اعلام نیاز جهیزیه برای این بانوان پرونده تشکیل می‌شود سپس پس از بررسی و شناسایی با آنها تماس گرفته می شود تا مستنداتی ارائه دهند و پس از غربالگری افراد نیازمند و بی بضاعت را در اولویت اهداء جهیزیه قرار می‌گیرند.

صفر بیرانوند تصریح کرد: صبح دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در بیت امام جمعه خرم آباد مراسم جشن ازدواج  نوعروسان با حضور خیرین استان و مسئول بسیج جامعه زنان استان برگزار و در این مراسم حواله خرید جهیزیه به نوعروسان اهداء خواهد شد.

وی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان را فقر زدایی تسهیل امر ازدواج، کم کردن دغدغه دختران جوان در آرزوی جهیزیه ورفع آسیب های اجتماعی دانست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جهیزیه به نوعروسان موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اکبری در خصوص انگیزه خود گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند کمک‌های ما برای بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.

وی افزود: نشان طلای خود را که در رقابت‌های جهانی کره جنوبی کسب کرده بودم به منظور کمک به آزادی این زندانیان به ستاد دیه شهرستان اهدا کردم تا مردم برای کمک بیشتر به این افراد نیازمند ترغیب شوند.

کسب نشان برنز وزن منفی ۸۱ کیلو در مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۵، نشان طلای کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و کسب عنوان بهترین کوراش‌کار در سال ۲۰۱۸ برخی از افتخارات ورزشی الیاس علی اکبری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد