Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: 2 هزار و ۵۷۸ روستا در لرستان تحت پوشش کامل ارتباطی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب حیدری در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در حال حاضر استان لرستان از نظر پوشش ارتباطی در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوری که از تعداد  دو هزار و۸۶۱ روستا دو هزار و ۵۷۸ روستا تحت پوشش کامل ارتباطی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توسعه پوشش ارتباطی تلفن ثابت با رشد ۸۲ درصدی همراه بوده است افزود: به منظوربرقراری زیرساخت‌های ارتباطی و رفع مشکلات ارتباطی مناطق محروم و روستایی دو هزار و ۳۳۴روستای استان از خطوط تلفن ثابت بهره مند شده اند و در صدد ارتقا نسل های تلفن همراه  در این روستاها هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان عنوان کرد: جهت کاهش شکاف دیجیتال وخدمات رسانی جهت رفاه روستاییان تعداد۹۲ هزار و ۲۵۳ مشترک فعال پهن باند ثابت و شش هزار و ۴۳ مشترک اینترنت پرسرعت در روستاهای این استان به وجود آمده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تحت پوشش کامل دو هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در بروجرد، رضایت رهبر انقلاب اسلامی از برنامه‌های قرانی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و در روز عید سعید فطر را بزرگترین مدال افتخار برای کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانست و افزود: پخش زنده مراسم جمع خوانی قران از بروجرد در راستای سیاست‌های صدا و سیما در تمرکز زدایی از مراکز است.
علیرضا شیروی به ضرورت تلاش مستمر برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و افزود: همکاری همه جانبه با فعالان قرآنی و تولید و پخش برنامه‌های متنوعی قرآن از رسالت‌های اصلی صدا و سیما است.
 حجت الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد و مرادی فرماندار بروجرد نیز در این مراسم از تلاش مجدانه صدا و سیمای لرستان برای پوشش بر نامه‌های قرآنی و دیگر بر نامه و مناسبت‌ها به خصوص پوشش با شکوه مراسم روز جهانی قدس و تشییع شهید راه قدس شهید سید عباس صالحی روزبهانی تجلیل کردند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • روزی به نام تلفن!
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان
  • تلفن ثابت سازمانی
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد