Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، دادگاه عالی اداری برلین روز یکشنبه در این حکم به تسلا دستور داده است تا قطع درختان در منطقه جنگلی نزدیک برلین را با هدف احداث کارخانه در این منطقه متوقف کند تا قضات در مورد شکایت فعالان زیست محیطی علیه این شرکت تصمیم نهایی را بگیرند.

صدور این حکم پس از آن صورت می‌گیرد که چندی پیش سازمان محیط زیست ایالتی به پاکسازی درختان ۹۲ هکتار از منطقه مذکور برای ساخت این کارخانه چراغ سبز نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه عالی اداری برلین در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حکم را برای توقف قطع درختان صادر کرده است، زیرا در غیر این صورت شرکت ایلان ماسک در عرض ۳ روز کار پاکسازی منطقه از درخت را تکمیل می‌کرد. 

شرکت خودروسازی آمریکایی تسلا نوامبر گذشته (آبان-آذرماه) اعلام کرد که قصد دارد یک «گیگافکتوری» در شهر گرونهایده واقع در ایالت شرقی براندنبورگ آلمان بسازد. گیگافکتوری‌ها کارخانه‌های بزرگی هستند که  ۱۰۷ زمین بازی راگبی را در خود جای می‌دهند. در زمان حاضر، تسلا دو گیگافکتوری در آمریکا و یکی در شانگهای چین دارد.

برچسب‌ها شرکت تسلا آلمان تخریب محیط زیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت تسلا آلمان تخریب محیط زیست شرکت تسلا آلمان تخریب محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا کارگرانش را اخراج می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا از اخراج بیش از ۱۰ درصد نیروی کار این شرکت خبر داد.

تسلا حدود ۱۲۷ هزار نیروی کار دارد و تصمیم جدید حدود ۱۴ هزار نفر را شامل می شود.

دو هفته پیش این شرکت تولید کننده خودروهای برقی از کاهش فروش خود در سه سال گذشته خبر داد.

این شرکت چندملیتی هشدار داده در سال جدید میلادی هم رشد فروش به طور قابل توجهی ضعیف تر از هدف اعلام شده خواهد بود.

اخیراً یک پرونده جدید هم علیه این شرکت خودروساز به اتهام نقض قانون پرداخت دستمزد کارگران در دادگاه کالیفرنیا باز شده است.

این پرونده از سوی دو نفر از کارگران سابق تسلا در دادگاه منطقه‌ای ساکرامنتو مطرح شده و آنها از جانب هزاران نفر از کارگران تسلا خواستار دریافت ۵ میلیون دلار خسارت از این شرکت شده اند.

کد خبر 6080169

دیگر خبرها

  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • حمایت از فلسطین کارخانه تسلا کشیده شد! | ببینید
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا
  • عکس | این خودرو تله مرگ است!
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند