Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال لیورپول حرف‌های قبلی خود درباره کورس قهرمانی سری A. را پس گرفت و پایان دیگری را برای این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیش‌بینی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول که اخیراً یوونتوس را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا معرفی و ادعا کرد تعجب می‌کند که چرا این تیم را با ۱۰ امتیاز فاصله در صدر جدول رده‌بندی سری A.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌بیند، حالا نظر دیگری دارد.

سرمربی آلمانی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان در مصاحبه با شبکه رای اسپورت ایتالیا در پاسخ به این سؤال که امسال در کورس میان تیم‌های یوونتوس، اینتر و لاتزیو کدامیک قهرمان سری A. می‌شود، گفت: من از لاتزیو برای قهرمانی در این فصل سری A. حمایت می‌کنم. در این تیم ما یکی از بازیکنان سابق لیورپول، لوکاس لیوا را داریم. چیرو ایموبیله هم در این تیم هست که او نیز یکی از بازیکنان سابق من در بوروسیا دورتموند بود. مائوریتزیو ساری (سرمربی یوونتوس) و آنتونیو کونته (سرمربی اینتر) مرا ببخشید که این را می‌گویم، اما به نظر من امسال لاتزیو شگفتی‌ساز بزرگ لیگ ایتالیا خواهد بود. این تیم دارد فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند.

لاتزیو با پیروزی ۲ بر یک خانگی شب گذشته‌اش مقابل اینتر در هفته بیست‌و‌چهارم سری A. توانست جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد و اکنون در فاصله یک امتیازی یوونتوس صدرنشین قرار دارد. این در حالیست که تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی در این فصل دو بار هم یوونتوس را (در سری A. و سوپرجام ایتالیا) شکست داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کلوپ یوونتوس سری آ لاتزیو جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست

سرمربی اهل کرواسی شخصا شایعات همکاری با لیورپول را رد کرد.

طرفداری | روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران لیورپول به نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و وولسفبورگ منتشر شده بود. 

پدرو سپولودا، خبرنگار معتبر پرتغالی که از نزدیک وضعیت انتقال روبن آموریم به لیورپول را دنبال می‌کند، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را گزینه پیشتاز برای ورود به آنفیلد معرفی کرده است. در حقیقت، مدیران لیورپول پس از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، به سرعت توسط ویژگی‌های فنی و مدیریتی آموریم قانع شدند، اگرچه مذاکره تنها از سوی واسطه‌ها اتفاق افتاده است. لیورپول و اسپورتینگ لیسبون در کورس قهرمانی لیگ‌هایشان قرار دارند و ترجیح می‌دهند در این لحظه روی ادامه فصل متمرکز باشند. در روزهای گذشته، شایعاتی در مورد علاقه قرمزها به نیکو کواچ منتشر شد. سرمربی که حدود یک ماه از هدایت وولفسبورگ برکنار شده است. کواچ شخصا این موضوع را رد کرده است:

شایعاتی که اخیرا پیرامون لیورپول شکل گرفته است، حقیقت ندارند. 

 نیکو کواچ 52 ساله طی 3 تجربه مربیگری اخیر خود در بایرن مونیخ، موناکو و وولفسبورگ ناکام مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!